3

معادلات قهرمانی از نگاه یک پرسپولیسی؛ بازی سرنوشت ساز نفت!

  • کد خبر : 183653
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۵۰

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: «هوادار باید بازی به بازی با شمردن امتیازهای کسب شده تیم رو به جلو هدایت کنه و خدای ناکرده اگه این وسط در یک بازی امتیازی از دست رفت کاسه صبرش لبریز نشه.»

بهروز رهبری فرد مجتبی محرمی محسن بنگر معادلات قهرمانی از نگاه یک پرسپولیسی؛ بازی سرنوشت ساز نفت!

بهروز رهبری فرد در صفحه اجتماعی خود معادلات قهرمانی لیگ برتر امسال را بررسی کرده و نتیجه گرفته که پرسپولیس شانس بالاتری از رقبای خود دارد و بر همین اساس از هواداران تیم محبوبش خواسته که دست از تشویق و حمایت نکشند حتی اگر امتیازی از دست رفت.

متن منتشر شده توسط رهبری فرد را در ادامه می خوانید:

«خدا رو شکر بچه ها با یک پیروزی شیرین مقابل صبا به هواداران عیدی بزرگی هدیه کردن و شیرینی این هدیه با دعوت شدن هفت بازیکن جوان و آینده دارمون به تیم ملی افزون تر شد.

اما از الان به بعد نقش هوادار در به دست آوردن قهرمانی بیش از پیش مهم و حیاتی هست. هوادار و پیشکسوت باید بسیار هوشمندانه و حرفه ای و به دور از احساسات این نقش پررنگ رو در حمایت از تیم ایفا کند.

با توجه به جدول مسابقات و تقابل حریفان بالای جدول با یکدیگر تیم پرسپولیس با کسب حداقل ۱۴ امتیاز میتونه به قهرمانی دست پیدا کنه پس هوادار باید بازی به بازی با شمردن امتیازهای کسب شده تیم رو به جلو هدایت کنه و خدای ناکرده اگه این وسط در یک بازی امتیازی از دست رفت کاسه صبرش لبریز نشه و زمین و زمان رو به هم نریزه بلکه با هوشیاری مجموعه رو به سمت کسب حداکثر امتیاز در بازی بعدی رو به جلو هدایت کنه.

خوشبختانه استقلال هفت بازی بسیار سخت داره که پنج بازیش با تیم های مدعی هست و دو تا بازی سخت هم با فولاد و سپاهان داره و در بهترین شرایط ۷ امتیاز دیگه میتونه بگیره.

تیم های سایپا ذوب. اس خوزستان. تراکتور هم با هم دو تا بازی مستقیم خواهند داشت و این وسط نتیجه بازی اکثر این تیم ها با نفت یا صبا بسیار تعیین کننده هست.

پرسپولیس از بازی صبا سه امتیاز شیرین کسب کرده و اگه بتونه نفت رو شکست بده مطمئنا با اقتدار قهرمان میشه.

پس بازی به بازی با بچه ها همدل و همسو پیش میریم و انشاءالله دربی رو هم می بریم ازشون اما تمرکز همه ما باید روی بازی با نفت باشه چون سه امتیاز اون بازی کلید قهرمانی این فصل خواهد بود.

به امید برپایی جشن قهرمانی در جوار آرامگاه ابدی کاپیتان هادی نوروزی. زنده با پرسپولیس

پرسپولس. سیاه جامگان. +۳

پرسپولیس. ملوان. +۱یا +۳

پرسپولیس استقلال +۱یا +۳

پرسپولیس اس اهواز. +۳

پرسپولیس. نفت. +۱یا+۳

پرسپولیس گسترش +۱

پرسپولیس راه آهن +۳

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حداقل امتیاز ۱۳

حداکثر امتیاز ۱۹

در صورت پیروزی بر نفت حداقل امتیاز ۱۵ خواهد شد و قطعا با ۵۴ امتیاز قهرمانی متعلق به پرسپولیس خواهد بود و در غیر اینصورت استقلال خوزستان خطری جدی در راه قهرمانی می باشد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183653

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]