خودروی مورد بررسی ما، اساسا خودرویی توسعه یافته با فاصله بین دو محوری بسیار زیاد است که بر اساس گفتهها، طول کلی آن حدود ۱٫۶ اینچ بیشتر از مرسدس میباخ S کلاس است. این خودرو از لحاظ طراحی، ترکیبی از چهره آرایی G90 و اندازه بدنه حدودی EQ900 است که به صورت ترکیبی باعث خلق مدل EQ900L شده است که براساس شواهد، ستون میانی آن بزرگ تر و پهنتر ساخته شده و همین دلیل باعث افزایش طول آن شده است.
مهمترین تاثیر این افزایش سایز را هم میتوان در داخل کابین این خودرو مشاهده کرد، جایی که حالا فاصله بین صندلیها برای فضای پای سرنشینان عقب بسیار زیاد شده و قدرت مانور و راحتی در این فضا را بسیار بالا برده است. برای سرنشینان عقب به منظور راحتی بیشتر، از سیستم سرگرمی مجزا در کنار یک کنسول وسط پیشرفته و همچنین صندلیهای عقب قابل تنظیم با زیرپایی برقی استفاده شده تا راحتی این خودرو را به خودروهای صاحب نام نزدیک کند. علاوه بر اینها، شاهد روکشهای چرمی و استفاده از قطعات چوبی برای تزیین فضای داخل کابین به خصوص بخش عقبی آن هستیم.
در زیر کاپوت هم از پیشرانهای ۵ لیتری هشت سیلندر V شکل استفاده شده که قادر به تولید قدرتی ۴۲۵ اسب بخاری و گشتاوری ۵۲۰ نیوتن متری است.
با توجه به اینکه این خودرو در قالب خودرویی لوکس ظاهر شده و امکاناتی پیشرفته و زیاد در خود دارد، با قیمتی ۱۲۵ هزار دلاری عرضه میشود و این در حالیست که خودروی مرسدس میباخ S600 با قیمتی ۱۸۹ هزار و ۳۵۰ دلاری به مشتریان ارائه میشود، ولی به هرحال این را نباید فراموش کرد که داریم هیوندای را با مرسدس بنز مقایسه میکنیم!/خودرو بانک
در زیر کاپوت هم از پیشرانهای ۵ لیتری هشت سیلندر V شکل استفاده شده که قادر به تولید قدرتی ۴۲۵ اسب بخاری و گشتاوری ۵۲۰ نیوتن متری است.
با توجه به اینکه این خودرو در قالب خودرویی لوکس ظاهر شده و امکاناتی پیشرفته و زیاد در خود دارد، با قیمتی ۱۲۵ هزار دلاری عرضه میشود و این در حالیست که خودروی مرسدس میباخ S600 با قیمتی ۱۸۹ هزار و ۳۵۰ دلاری به مشتریان ارائه میشود، ولی به هرحال این را نباید فراموش کرد که داریم هیوندای را با مرسدس بنز مقایسه میکنیم!/خودرو بانک