2

ترور یکی از بسیجیان شهر اصفهان در نزدیکی منزلش + تصاویر

  • کد خبر : 18404
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۲

یکی از بسیجیان شهر اصفهان به نام حاج محمد سعیدی ۵۲ ساله وقتی از خانه خود با خودرو شخصی از خانه به محل کار خود در حال حرکت بود ، دو فرد ناشناس با موتور سیکلت با نزدیک شدن به وی ، با شلیک ۱۴ گلوله بوسیله اسلحه کلاشینکف به خودرو وی ، او را […]

یکی از بسیجیان شهر اصفهان به نام حاج محمد سعیدی ۵۲ ساله وقتی از خانه خود با خودرو شخصی از خانه به محل کار خود در حال حرکت بود ، دو فرد ناشناس با موتور سیکلت با نزدیک شدن به وی ، با شلیک ۱۴ گلوله بوسیله اسلحه کلاشینکف به خودرو وی ، او را ترور کردند و با کمال خونسردی و در آرامش کامل از محل ترور دور شدند.
طبق گفته شاهدان عینی که در نزدیکی محل ترور بودند ، فرد ضارب بعد از شلیک به خودرو وی ، دوباره به آقای سعیدی که از خودرو پیاده شده بود ، در بازگشت چند گلوله هم به وی شلیک می کند.
وی که از ناحیه کمر و دست مورد اصابت قرار گرفته بود بالاخره بعد از ۱۷ روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ در تاریخ ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۸۸ ، دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست . (روحش شاد )
نکته قابل توجه در این قضیه این است که وی یک هفته قبل از این ترور نیز توسط فردی ناشناس در جلوی درب خانه مورد هدف یک گلوله قرار گرفته شده بود.
منابعی هم علت ترور وی را مرتبط با جریانات سیاسی بعد از انتخابات می دانند …
هنوز دلیل اصلی شلیک به این بسیجی معلوم نشده است
به هر حال ما نیز همانند خانواده ایشان خواستار پیگیری مسئولین برای شناسایی عوامل این ترور و معرفی آنان به مردم و شفاف سازی این ترور را خواستار هستیم.

طی پیگیریهای خبرنگار حفا نیوز در اصفهان متأسفانه هنوز نه تنها قاتل دستگیر نشده بلکه هیچ جواب قانع کننده ای به خانواده وی بعد از حدود سه سال داده نشده است.

شاید اگر مسئولین کلانتری مربطه در اولین تهدید وی یک هفته قبل از ترور وی رخ داده بود ترتیب اثر داده و آن را جدی گرفته بودند الان آن بسیجی در کنار خانواده خود زندگی خود را ادامه می داد.

خانواده وی در گفتگو با خبرنگار حفا نیوز اعلام کردند که یک هفته قبل از کشته شدن مرحوم سعیدی، به کلانتری محل اعلام شد که شخصی ناشناس با شلیک یک گلوله به سمت وی در جلوی درب خانه قصد کشتن وی را داشته اما متأسفانه آن کلانتری هیچ گونه ترتیب اثر در این مورد نداده و بعد از ترور هم مسئولین کلانتری گفتند ما همان روز موضوع را در دست پیگیری قرار داده بودیم اما این حرف این مسئولین دروغی بیش نبود.

حال انتظار می رود که مسئولین انتظامی نسبت به دستگیر قاتلین وی تکانی به خودشان بدهند.

هاله ای از ابهام در ترور یکی از بسیجیان شهر اصفهان که با اسلحه گرم هدف 14 گلوله قرار گرفته بود+عکس+18

هاله ای از ابهام در ترور یکی از بسیجیان شهر اصفهان که با اسلحه گرم هدف 14 گلوله قرار گرفته بود+عکس+18هاله ای از ابهام در ترور یکی از بسیجیان شهر اصفهان که با اسلحه گرم هدف 14 گلوله قرار گرفته بود+عکس+18هاله ای از ابهام در ترور یکی از بسیجیان شهر اصفهان که با اسلحه گرم هدف 14 گلوله قرار گرفته بود+عکس+18


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18404

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]