5

هیچ وقت نگفتم مدیریت کاشانی در حد صفر است

  • کد خبر : 1847
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷

افق – مهر؛ علی دایی که بامداد سه شنبه میهمان برنامه نود بود در تازه‌ترین صحبت‌های خود از اتفاقات تازه‌ای پرده برداشت که بخشی از آنها به صحبت‌های خصوصی او با حبیب کاشانی اختصاص داشت و شاید اگر مطرح نمی شد، بهتر بود. صحبت‌هایی دایی را در زیر می خوانید: به خاطر شکست‌ها عذرخواهی می […]

افق – مهر؛ علی دایی که بامداد سه شنبه میهمان برنامه نود بود در تازه‌ترین صحبت‌های خود از اتفاقات تازه‌ای پرده برداشت که بخشی از آنها به صحبت‌های خصوصی او با حبیب کاشانی اختصاص داشت و شاید اگر مطرح نمی شد، بهتر بود. صحبت‌هایی دایی را در زیر می خوانید:

به خاطر شکست‌ها عذرخواهی می کنم
علی دایی صحبت‌هایش را با عذرخواهی از مردم به خاطر شکست‌های فصل گذشته پرسپولیس آغاز کرد و گفت: به خاطر چند نتیجه ضعیف در لیگ برتر باید از مردم عذرخواهی کنم. من همیشه خودم را مدیون آنها دانسته‌ام. هر چه دارم از مردم است و آنها همیشه به من لطف داشته‌اند. خصوصا در این هفته‌های آخر که حمایت‌های‌شان در قهرمانی پرسپولیس تاثیرگذار بود.

کسی نیستم که مظلوم نمایی کنم
“احساسی که مردم به من در روز فینال دادند را با هیچ چیز دیگری نمی توانم عوض کنم”، سرمربی تیم قهرمان جام حذفی با بیان این جمله تاکید کرد: همیشه دنبال حقیقت بوده‌ام و کسی نیستم که به دنبال مظلوم نمایی باشم. همه چیز من مردم هستند و وظیفه داشتم تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد دارم برای خوشحالی آنها تلاش کنم. قرارداد من با پرسپولیس بعد از فینال جام حذفی تمام شد اما آقایانی که می گویند ماموریت‌شان روز ۹ خرداد به پایان رسیده بروید ببیند روز فینال چه تاریخی بوده!

بروید ببینید چرا بازیکنان مورد نظر من نیامدند
وی خاطر نشان کرد: چطور آقایان می گویند ۸۰ درصد بازیکنانی که من می خواستم را گرفته‌اند. بروید بپرسید و ببینید عمادرضا چرا به پرسپولیس نیامد. بپرسید چرا خلعتبری نیامد. عمادرضا قبل از اینکه به باشگاه برود با من صحبت کرد و گفت به خاطر شما ۱۰۰ میلیون تومان هم تخفیف می دهم. به باشگاه گفته بودم تنها بازیکنی که باید بگیریم و نیاز است همین عمادرضا است اما متاسفانه آقایان نتوانستند با این بازیکن به توافق برسند و سر از شاهین بوشهر درآورد. در بوشهر عمادرضا به من چیزی گفت که الان نمی توانم بگویم. من برای مردم بوشهر احترام خاصی قائلم اما مگر عقل سلیم حکم می کند که شما از کنار ۸۰۰ میلیون تومان و حضور در لیگ قهرمانان بگذرید و بروید بوشهر.

فهرست علی دایی چه کسانی بودند؟
علی دایی در مورد فهرست بازیکنان مورد نظرش در ابتدای فصل گفت: من در فهرست اولیه‌ام آقایان رحمتی، سیدجلال حسینی، عقیلی، زنیدپور، انصاریفرد، خلعتبری، رضایی، نوری و زارع را اعلام کرده بودم که قرار بود از بین حسینی و عقیلی یکی گرفته شود. اما اینها را نتوانستند بگیرند و در فهرست دوم گفتم نورمحمدی و فشنگچی و احمدی را بگیرند.

مطمئنم با استیلی صحبت کرده‌اند
وی از مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با حمید استیلی خبر داد و گفت: هر چقدر هم که آقایان تکذیب کنند مطمئنم که با استیلی صحبت کرده‌اند و ایشان هم با برخی بازیکنان از جمله حسین کعبی برای فصل آینده صحبت کرده است. کعبی زنده است و می توانید از او سئوال کنید. با برخی بازیکنان دیگر هم فردی به اسم بیژن تماس گرفته و گفته است که فصل آینده بیایید پرسپولیس.

به خاطر آن تهمت دیگر نمی خواهم کاشانی را ببینم
علی دایی با اشاره به نشست کمیته فنی پرسپولیس که نیمه تمام ماند، گفت: در آن جلسه آقای کاشانی تهمتی را به من زدند که با دست روی میز کوبیدم و از جلسه خارج شدم. با این تهمت دیگر نمی خواهم ایشان را ببینم و با او روبه‌رو شوم. متاسفانه این آقایان مظلوم نمایی می کنند اما من این کارها را بلد نیستم.

لیدرها به من فحش ناموس می دادند
وی در خصوص درگیری خود با لیدرهای باشگاه پرسپولیس گفت: یک روز نشست کمیته فنی بود که از باشگاه به من زنگ زدند و تلفن را روی بلندگو گذاشتند که شنیدم دو لیدر باشگاه در حال فحش ناموس دادن به من هستند. یکی همین اسماعیلی بود که با من درگیر شده بود و یکی هم در انزلی در خدمت آقایان بود. متاسفانه این دو لیدر در طبقه پنجم باشگاه به من فحش ناموس می دادند. من که ببخشید سیب زمینی نیستم. ناموسم را که از سر راه نیاورده‌ام. بی رگ هم نیستم که واکنشی نشان ندهم. تا آمدم باشگاه این دو نفر را دیدم که از انصار آقایان هستند. آمدند سلام و علیک کنند گفتم هر چی که به من گفته‌اید نثار خودتان. آن لیدر گفت اگر تو رو بزنیم می روی شکایت می کنی. گفتم به ناموس زهرا بزن نمی روم. باید روز مرگ من باشد که یک لیدر من را بزند. همین موقع یکی از همین لیدرها آمد پیش آقای کاشانی و گفت حاج آقا مگر خودتان نگفتید که بهش فحش بدهیم. کی قبول می کند که به ناموسش فحش بدهند. شاید آقایان عادت داشته باشند اما من این اجازه را نمی دهم. خیلی اتفاقات بوده که نمی خواهم توضیح بدهم.

کجای دنیا مدیرعامل مدال می گیرد
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس انتقادات خود از حبیب کاشانی را به فاز تازه‌ای برد و افزود: روز توزیع مدال‌ها چون آقایان بستگان‌شان را هم آورده بودند تا مدال بگیرند به حسین بادامکی مدال نرسید و کریم باقری مدالش را به حسین داد. کجای دنیا مدیرعامل باشگاه می رود روی سکو مدال بگیرد. درد من همین است. بروید ببینید چه کسانی آمدند روی سکو و مدال گرفتند.

در روزنامه شان هر چه خواستند نوشتند
وی افزود: درست است که آقای کاشانی می گوید من صحبتی علیه دایی نکرده‌ام اما در روزنامه‌شان تا می توانستند علیه من مطلب نوشتند. چرا ایشان با لیدرهایی که از باشگاه حقوق می گیرند این طور رفتار نمی کند؟ می روند لیدرهایی را می آوردند که سایت و روزنامه‌شان به به و چه چه می کنند. چرا بین لیدرها فرق می گذارند. یکی از همین لیدرها استخدام شورای شهر است و راننده آقایان است. بعد همین لیدر می آید روی سکو و شیث رضایی را تشویق می کند.

دایی با طرح این پرسش که “مگر لیدرها با سیاست باشگاه کار نمی کنند؟”، افزود: وقتی لیدرها چیزی را اعلام می کنند حتما سیاست باشگاه است. تعداد این لیدرها ۱۰ نفر هم نمی شود. در بین آنها افرادی هستند که من پشت سرشان نماز می خوانم. این عده به هیچ وجه احتیاجی به آقایان ندارند.

پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی داشتم
وی با بیان اینکه برای پول به پرسپولیس نیامده بود، گفت: پول در پرسپولیس برای من مهم نبوده است. اگر دنبال پول بودم نمی آمدم باشگاه پرسپولیس. همان موقع از یک تیم تهرانی پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی داشتم. روزی که بعد از استعفا برگشتم گفتم برمی گردم و با قدرت تا آخرش می روم. خدا را شکر که شرمنده هواداران هم نشدم و به یک جام رسیدم.

دکه مطبوعات و حقوق ۴۰۰ هزار تومانی
دایی افزود: متاسفانه آقایان لیدرهایی اطراف خودشان دارند که حالا صاحب دکه مطبوعات شده‌اند و حقوق ۴۰۰ هزار تومانی از باشگاه دریافت می کنند. خود آقای کاشانی با ذکر حدیثی از امام حسین (ع) در مورد یکی از لیدرها به من گفت که من ۴۰۰ هزار تومان به او می دهم تا در همین باشگاه کنترلش کنم.

مقصر ناکامی‌های پرسپولیس من بودم
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با پذیرش اینکه در ناکامی های این تیم نیز مقصر بوده است، ادامه داد: قبول می کنم که مقصر ناکامی‌های پرسپولیس من بودم اما در موفقیت‌ها هم نگفتم که من تیم را قهرمان کردم. من گفتم تنها بودم. بعد از بازی با سپاهان تنها شدم و کسانی که در دیدارهای قبلی نیامده بودند روز جشن آمدند. شاید فکر می کردند که جام سنگین است و ما نمی توانیم آن را بالا ببریم. آمدند کمک کنند تا جام را بالا ببریم. خدا شاهد است که در این مدت یک زنگ به من نزدند که شما چکار می کنید.

کاشانی می خواست افشین قطبی را خراب کند
دایی یادآور شد: در صحبتی که با آقای کاشانی داشتم گفت که من یکی از مخالفان برداشتن قطبی قبل از جام ملت‌ها بودم. باید می رفت و می باخت تا دستش برای مردم رو شود. این کارها دو رو بازی است. همان موقع که لیدر به او گفت شما گفته بودید به دایی فحش بدهیم گفت که من گفتم به خودش فحش بدهید نه با زن و بچه‌اش. دخترش تازه به دنیا آمده است.

خودش لیدرها را وادار می کرد شلوغ کنند
علی دایی در ادامه انتقاداتش به حبیب کاشانی گفت: خود ایشان لیدرها را هماهنگ می کرد تا سروصدا کنند و اوضاع را بهم بریزند تا بازیکنان به خودشان بیایند. در همان بازی استقلال اهواز هم که پرسپولیس ۴ گل خورد همین اتفاق افتاده بود و بازیکنان رفتند توی رختکن و بازیکنان را زدند اما من این ماجراها را فهمیدم و بعد از بازی با سپاهان پاکسازی کردم و اجازه ورود به هیچکس را ندادم و خدا را شکر که قهرمان هم شدیم.

هیچ وقت نگفتم مدیریت کاشانی در حد صفر است
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: من هیچ وقت نگفته‌ام که مدیریت آقای کاشانی در حد صفر است. من در تعریف مدیریت اشاره‌ای داشتم به کارهایی که اینها باید انجام می دادند و ندادند. از من ایراد گرفتند که چرا عواملی که در شکست تیم دخیل هستند را اعلام نمی کنید گفتم تا زمانی که مربیگری می کنم همه تقصیرها را گردن می گیرم اما کسی را به عنوان مقصر معرفی نمی کنم.

همه جای دنیا پول توجیبی می دهند
وی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: من نگفتم که علل شکست‌های پرسپولیس ندادن پول توی جیبی بوده است اما وقتی خدا را ناظر می گیریم باید ببینیم چقدر خدم و حشم با خودشان آوردند امارات و خرج‌شان را دادند. اینها را در روزنامه خودشان نوشتند. در اوج کار من نوشتند که آقای دایی برو استعفا بده تا تیم پنجم نشده و از جام حذفی کنار نرفته است. به نظر من عامل اختلاف ما با آقای کاشانی از همین روزنامه بود. اکثر دعواهای من با آقای کاشانی در جلسات کمیته فنی به خاطر مطالب همین روزنامه بود.

آقایان شریفی را هم خراب کردند
دایی در خصوص کناره گیری شریفی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: آقای کاشانی رفته بود جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و گفته بود که شریفی قبل از این که رای را اعلام کند با دایی هماهنگ می کند. در حالی که اشتباه فکر کرده بود. قبل از اعلام رای محرومیت‌ها یکی از دوستانم زنگ زد و از روی یک سایت خبر محرومیت‌ها را خواند. بعد که من این موضوع را قبل از اعلام فدراسیون فوتبال گفتم آقایان فکر کردند که من با شریفی در ارتباط هستم. اینطور هم من را خراب کردند هم آقای شریفی را. کاری کردند که دوستی من با آقای شریفی تمام شد. خود آقای کاشانی به من گفت کاری می کنم که شریفی را از این فوتبال بردارند.

هیچ وقت دنبال سیاست نمی روم
وی خود را فردی ورزشی خواند و گفت: وصیت پدرم این بود که هیچ وقت دنبال سیاست نروم. دایی بلد نیست سیاسی حرف بزند. همین زندگی که دارم برایم کافی است. در یکی از روزنامه‌های اردبیل اعلام کردند که من می خواهم کاندیدای مجلس شوم. همین جا تکذیب می کنم. من ورزشی هستم و تا آخر عمر ورزشی خواهم ماند.

دادن بازوبند به شیث رضایی اشتباه بود
“شیث رضایی بازیکنی بود که در پرسپولیس مشکلات زیادی داشت”، دایی با طرح این موضوع خاطر نشان کرد: وقتی خواستیم شیث رضایی برگردد آقای کاشانی گفت استخاره کن. با این حال من اعتراف می کنم که در مورد دادن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن اشتباه کردم. آن زمان توجیهم این بود که نمی خواستم برایش ذهنیت ایجاد شود. سئوال من از آقایان این است که فرق شیث رضایی با احمدرضا عابدزاده چیست که ۹۰ درصد طلب بازیکن اخراج شده را داده‌اید اما پول عابدزاده را هنوز نداده‌اید.

وی در ادامه افزود: من مشکلی با احمدرضا عابدزاده ندارم. او یک مربی خوب است اما من نمی توانم با او کار کنم، چرا که من از خصوصیات اخلاقی احمد آگاهی دارم و می دانم با هم به مشکل برمی خوریم. بیرون از زمین باهم دوستیم و دوران جوانی را در کنار هم گذراندیم.

نمی توانم با آقای کاشانی کار کنم
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه نمی تواند به همکاری خود با حبیب کاشانی ادامه دهد، افزود: در این مدت آقایان هر کاری کردند که دایی را خراب کنند. می گویند یک ماه و نیم سکوت کردند اما از هر ابزاری برای خراب کردن من استفاده کردند. من نمی توانم مردم را فریب بدهم. مردم همیشه به من محبت داشته اند اما دیگر نمی توانم با آقای کاشانی کار کنم. این که می گویند دایی از اولویت‌های ماست هم یکی از آن کارهای سیاسی است که من بلد نیستم.

هنوز با باشگاهی مذاکره نکرده‌ام
وی در خاتمه تصریح کرد: برخی دوستان از باشگاه‌های مختلف با من تماس گرفتند و محبت داشتند که فصل بعد به تیم آنها بروم اما من هنوز مذاکره‌ای با هیچ تیمی نداشته‌ام و فعلا صبر می کنم تا ببینم چه می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر