2

۷۲۸ نفر در آزمون سازمان تامین اجتماعی جذب می‌شوند.

  • کد خبر : 18514
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۴

آزمون جذب نیروی سازمان‌ تأمین‌اجتماعی روز جمعه ششم آبان ماه در ۱۲ منطقه کشور برگزار می‌شود. بیش از ۲۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این افراد ۷۲۸ نفر جذب می‌شوند. داوطلبان شرکت در آزمون جذب نیروی سازمان‌ تامین‌اجتماعی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت تامین […]

آزمون جذب نیروی سازمان‌ تأمین‌اجتماعی روز جمعه ششم آبان ماه در ۱۲ منطقه کشور برگزار می‌شود. بیش از ۲۲ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این افراد ۷۲۸ نفر جذب می‌شوند.

داوطلبان شرکت در آزمون جذب نیروی سازمان‌ تامین‌اجتماعی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت تامین به نشانی www.tamin.ir  تا پنجم آبان ماه فرصت دارند و تاکنون نیز ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر با مراجعه به سایت تامین کارت خود را دریافت کرده‌اند.

آزمون جذب نیروی سازمان تامین‌اجتماعی در ۱۲ منطقه آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، هرمزگان، خوزستان، همدان، قزوین، گیلان، کرمان و مازندران برگزار می‌شود.

سازمان تامین‌اجتماعی از ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون جذب نیروی این سازمان دعوت کرد که در مهلت باقیمانده نسبت به مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تامین و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]