2

استقلال بازی راحتی مقابل سپاهان ندارد / می بریم و به صدر برمی گردیم

  • کد خبر : 185202
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۵۵

هافبک سابق استقلال معتقد است که هر چند بازی استقلال مقابل سپاهان یک بازی سخت و دشوار است، اما پیروزی استقلال در این بازی بسیار محتمل می باشد.

مهدی فنونی زاده استقلال بازی راحتی مقابل سپاهان ندارد / می بریم و به صدر برمی گردیم

مهدی فنونی زاده در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: «استقلال روزهای خوبی را سپری می کند و برعکس این تیم، سپاهان اصلا شرایط خوبی ندارد. این تیم نه در لیگ حال و روز خوشی دارد و نه در لیگ آسیا. حتی حاشیه های این تیم هم اخیرا زیاد شده و فضای این تیم مشنج می باشد. اما با همه این وجود من معتقدم که سپاهان با قدرت در تهران مقابل استقلال ظاهر می شود و بازی راحتی برای استقلال متصور نیستم.»

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت: «البته هر چند که این بازی برای استقلال سخت است، اما با همه این وجود معتقدم که استقلال بازی را با پیروزی پشت سر خواهد گذاشت و صدر جدول را باز هم پس خواهد گرفت.»

فنونی زاده افزود: «به نظر من استقلالی ها نباید به خاطر بازی بعدی شان با پرسپولیس در مقابل سپاهان مدارا کنند. این بازی هم حساسیت های خاص خودش را دارد. البته که بازیکنان استقلال باید مراقب باشند تا کارت های بی مورد نگیرند، کارت هایی که منجر به از دست دادن دربی شود.»

هافبک سابق استقلال در خاتمه نیز گفت: «اگر استقلال این دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، مسیر قهرمانی تا حدودی برای این تیم هموار خواهد شد و گام بلندی به سوی قهرمانی بر خواهد داشت.»

اسپورت تی وی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185202

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]