3

من شوهرم را با این وضعیت مالی نمی‌خواهم

  • کد خبر : 18528
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۳۷

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.این زن در برابر قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه شوهرم از نظر مالی وضع بسیار نامناسبی دارد، اظهار داشت: شوهرم ابتدا در یک شرکت کار می‌کرد و ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان با […]

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.این زن در برابر قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه شوهرم از نظر مالی وضع بسیار نامناسبی دارد، اظهار داشت: شوهرم ابتدا در یک شرکت کار می‌کرد و ماهیانه ۹۰۰ هزار تومان با اضافه کاری حقوق داشت ولی بعد از اخراج شدنش دیگر حقوقی نداشته و من با نداری او ۳ ماه زندگی کردم.

وی با اشاره به اینکه دیگر طاقت ادامه زندگی همراه با بی‌پولی را ندارم، افزود: اعتراف می‌کنم که شوهرم تا زمانی که پول داشت برایم قابل احترام بود و عاشقانه او را می‌خواستم و در حال حاضر که وضع مالی نامناسبی دارد او را نمی‌خواهم.

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم هر جا که مشغول  به کار می‌شود، به دلیل اینکه مقدار حقوقش کم است، دیگر سر کار رفتنش برایم بی‌اهمیت است، عنوان کرد: من شوهرم را با این وضعیت مالی نمی‌خواهم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه همسرم تنها پول مرا می‌خواست، گفت: طی ۷ سال زندگی مشترکمان هیچ گونه مشکلی نداشتیم، چرا که وضع مالی من مناسب بود و از هیچ چیزی برای همسرم دریغ نکردم.

وی ادامه داد: از ۳ ماه پیش که از شرکتی که در آن کار می کردم اخراج شدم وضع مالی من به هم ریخت و از آن زمان ناسازگاری همسرم آغاز شد و من متوجه شدم که همسرم مرا برای پولم می‌خواهد.

زن در ادامه عنوان کرد: منکر این موضوع نمی‌شوم که شوهرم را در کنار پولش نمی‌خواستم چرا که اگر پول نباشد مشکلات زندگی ما آغاز می‌شود و ما به اختلافاتی بر می‌خوریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما یک فرزند ۵ ساله داریم که حضانت او نیز باید با شوهرم باشد، گفت: از بی‌پولی شوهرم خسته شدم و او باید بداند که من در این ۳ ماه چه قدر سختی به خاطر بی‌پولی او کشیدم.

زن در ادامه بیان کرد: من خواهان طلاق هستم و به هیچ شکلی از درخواستم منصرف نمی‌شوم چرا که با وضع مالی نامناسب نمی‌توانم در کنار شوهرم به زندگی ادامه دهم.

مرد در انتها در مقابل قاضی این پرونده اظهار داشت: همسرم باید به من فرصتی بدهد تا شغل مناسبی پیدا کنم و این قدر سنگدل نباشد و حداقل به خاطر فرزندمان کوتاه بیاید.

قاضی این شعبه، بعد از صحبت‌های زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18528

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]