4

نظر پرسپولیسی ها و استقلالی ها؛ آیا دست هایی در کار است که … جام بیاورد؟!

  • کد خبر : 185447
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۲۵

یکی از ویژگی های دربی ۸۲ دخالت نتیجه آن در تعیین قهرمانی تیم هاست که این موضوع باعث ایجاد جو اتهام زنی در میان هواداران شده است.

این روزها رقبای پرسپولیس حرف و حدیث‌هایی به وجود آورده اند که با تایید و استقبال گسترده استقلالی ها همراه شده است. می گویند دست هایی در کار است که پرسپولیس قهرمان لیگ امسال شود.

جالب اینجاست که این موضوع توسط دو بازیکن سابق پرسپولیس که هم اکنون در ملوان توپ می زنند مطرح شده است. زارع حتی گفته: «پرسپولیس را قهرمان کنید برود پی کارش.»

حالا استقلالی ها فضای مجازی را با همین شعار ترکانده اند. شعاری که در بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی هم شنیده می شد: «یه دستایی تو کاره، که لنگی جام بیاره.»

و البته باید منتظر شنیدن آن در دربی روز جمعه در صورتی که پرسپولیس جلو بیفتد و یک سوت ۶۰ به ۴۰ هم به سود این تیم زده شود، باشیم.

جالب اینجاست که روزنامه هواداری استقلال در بازگشت خود به دکه مطبوعات هم همین شعار را برای عنوان برتر صفحه نخست خود انتخاب کرده است.

از سوی دیگر پرسپولیسی ها معتقدند که نه تنها تیم محبوبشان در جریان داوری های امسال سودی نکرده بلکه به شدت سوت ها علیه پرسپولیس بوده و الان باید این تیم علاوه بر حضور در فینال جام حذفی با اختلاف در صدر جدول جای می گرفت.

آنها می گویند تیمی که در بیشتر هفته ها قضاوت ها به سودش بوده استقلال است و اگر قرار است شعاری در این خصوص داده شود آبی ها استحقاق آن را خواهند داشت. بسیاری از هواداران پرسپولیس با شهادت کارشناسان داوری اثبات می کنند که جایگاه واقعی استقلال تیم دهم جدول لیگ امسال است.

این ادعا بارها از سوی هواداران پرسپولیس مطرح شده که فدراسیون نشین ها سخت علاقه مند به استقلال هستند و می خواهند به هر گونه ممکن این تیم را قهرمان کنند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم معتقدید دست هایی پشت پرده وجود دارد که یکی از این تیم های پرطرفدار را قهرمان امسال معرفی کند؟ می توانید ادعای خود را اثبات کنید؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=185447

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. هیچ دستی در کار نیست وئ هیچ عمدی هم در کار نبوده اما داوری ها به نفع استقلال بوده ، این را یک بچه هم میتونه تشخیص بده

  2. اشتباهات عجیب داوری که گاهی پیوسته به نفع یا به ضرر تیمی میشه باعث بوجود آمدن چنین اتهاماتی هستش. انصافا داوران قشر زحمتکش فوتبال هستند که از اشتباه مبرا نیستند. خدایی استقلال فوق العاده از اشتباهات داوری سود برده هم امسال هم چند سال اخیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]