2

ادعای معاون اول رئیس جمهور (در مورد توطئه بودن رهاسازی بیماران در بیابان) اگر اثبات نشود، مصداق نشر اکاذیب است.

  • کد خبر : 1857
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۵

عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به خبرنگار قضایی فارس درباره اظهارنظر اخیر معاون اول رئیس‌جمهور درباره رهاسازی بیماران و اینکه این موضوع توطئه‌ای علیه وزارت بهداشت بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدا از وزارت بهداشت خواستیم در صورتی که دلایلی مبنی بر توطئه بودن رهاسازی بیماران دارد ارائه دهد اما تا دیروز که پرونده […]

عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به خبرنگار قضایی فارس درباره اظهارنظر اخیر معاون اول رئیس‌جمهور درباره رهاسازی بیماران و اینکه این موضوع توطئه‌ای علیه وزارت بهداشت بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدا از وزارت بهداشت خواستیم در صورتی که دلایلی مبنی بر توطئه بودن رهاسازی بیماران دارد ارائه دهد اما تا دیروز که پرونده به دادگاه ارسال شد، هیچ‌گونه سندی دال بر توطئه بودن این موضوع وجود ندارد.

وی ادامه داد: از مسئولان می‌خواهیم به جای عنوان کردن این مسائل اگر دلایلی دارند به دادستان ارائه دهند.

دولت‌آبادی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا ادعای رحیمی می‌تواند مصداق نشر اکاذیب باشد یا خیر گفت: در صورتی که این ادعا ثابت نشود، بله.

به گزارش فارس، محمد رضا رحیمی روز یکشنبه هفته جاری در حاشیه نشست سراسری هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: رهاسازی بیماران یک توطئه بود و باید برویم و ریشه این مسئله را درآوریم زیرا در فرهنگ ایرانی و اسلامی چنین چیزی یک خطای بزرگ و جرم و جنایت است که حتماً باید این مسئله را پیگیری کرده و ریشه آن را در بیاوریم و متخلفین را بشناسانیم و به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: اصلاً کسی در خواب نمی‌بیند چنین مورد غیراخلاقی صورت پذیرد آن هم به بهانه عدم پرداخت هزینه درمانی که فرد را در بیابان رها کنند، اصلاً در خور ما ایرانیان نیست. علاوه بر این ما آراسته هستیم به درس‌های بزرگ اخلاقی و اسلامی نبی اکرم(ص) و امیرالمومنین و بزرگان دین و چنین چیزی با خلقیات ما ایرانیان نمی‌خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر