2

افشاگری از جنایات قذافی توسط یکی از محافظان زن

  • کد خبر : 18570
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

عزیزه ابراهیم یکی از محافظان قذافی بخشی از جنایات دیکتاتور سابق لیبی را فاش کرد. پایگاه خبری المحیط، “عزیزه ابراهیم” فاش ساخت قذافی قساوت قلب شدیدی داشت و بسیاری از محافظانش این قساوت را در جنایات مختلفی که با چشم مشاهده کردند دیده اند به همین منظور آرزو می کردند روزی به زندگی قذافی خاتمه […]

عزیزه ابراهیم یکی از محافظان قذافی بخشی از جنایات دیکتاتور سابق لیبی را فاش کرد. پایگاه خبری المحیط، “عزیزه ابراهیم” فاش ساخت قذافی قساوت قلب شدیدی داشت و بسیاری از محافظانش این قساوت را در جنایات مختلفی که با چشم مشاهده کردند دیده اند به همین منظور آرزو می کردند روزی به زندگی قذافی خاتمه دهند.

وی می گوید: یکی از صحنه هایی را که به همراه برخی از همکارانم مشاهده کردم اعدام افرادی بود که یا جرمی مرتکب نشده بودند یا جرمشان مستحق اعدام نبود.

وی افزود: به عنوان مثال قذافی یک دانشجو را تنها بدین سبب که با یکی از دوستانش در عراق تلفنی صحبت کرده بود اعدام کرد ضمن اینکه دوست دیگر این دانشجو را تنها به این اتهام که می دانست رفیقش با دوستش در عراق تلفنی صحبت کرده است اما به ماموران امنیتی اطلاع نداد اعدام کرد.

عزیزه افزود: یک شب ماموران داخل خوابگاه دختران آمدند و دختران را با همان لباس منزل، به یکی از استادیوم های زمستانه بردند تا شاهد اعدام ۱۸ نفر با شلیک گلوله باشند.

وی افزود: قذافی در بعد اخلاقی نیز رسوایی زیادی به بار آورده بود و به پرستار اوکراینی خود و کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه سابق آمریکا علاقه وافری داشت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر