3

دستگیری ۱۱ نفر بخاطر کلاهبرداری از حقوق بازنشستگی کارکنان یک شرکت راه‌آهن

  • کد خبر : 18595
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱

افق نیوز – دادستانان نیویورک روز پنجشنبه یازده نفر را به دست داشتن در کلاهبرداری یک میلیارد دلاری در ارتباط با حقوق بازنشستگی کارکنان یک شرکت راه‌آهن در آمریکا متهم کردند. دادستانان از برنامه ای دقیق پرده برداشتند که بر اساس آن کارمندان سابق شرکت راه آهن لانگ آیلند ادعا می کردند از کار افتاده […]

افق نیوز – دادستانان نیویورک روز پنجشنبه یازده نفر را به دست داشتن در کلاهبرداری یک میلیارد دلاری در ارتباط با حقوق بازنشستگی کارکنان یک شرکت راه‌آهن در آمریکا متهم کردند. دادستانان از برنامه ای دقیق پرده برداشتند که بر اساس آن کارمندان سابق شرکت راه آهن لانگ آیلند ادعا می کردند از کار افتاده شده اند تا بتوانند پیش از موعد بازنشسته شوند بنابر این آنها می توانستند حقوق بازنشستگی خود را هر ساله دهها هزار دلار افزایش دهند. افراد متهم در این پرونده شامل دو پزشک هستند که به دروغ تأئید می کردند این کارگران سابق به سبب شرایط بد جسمانی قادر به ادامه کار نیستند.

پس از بازنشستگی مشخص می شد این افراد بدون هیچ مصدومیت و یا دردی می توانند کار یا ورزش کنند. پریت بارارا دادستان جنوب نیویورک اعلام کرد: برنامه های مزایای کارگران مانند برنامه بازنشستگی به سبب از کار افتادگی هیأت بازنشستگی شرکت راه آهن برای افرادی تعیین شده که واقعاً قادر به کار کردن نیستند، نه افراد متقلب.

بر اساس این برنامه ، هر پزشک در ابتدا بین هشتصد تا هزار و دویست دلار برای تأئید از کار افتادگی کارگران دریافت می کرد اما سپس به سبب پرداخت بیمه سلامتی برای درمانهای پزشکی غیر ضروری میلیون ها دلار به جیب می زد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، دادستانان می گویند همه این یازده نفر به تبانی برای انجام کلاهبرداری متهم هستند که می تواند برای آنها تا سقف بیست سال زندان در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18595

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]