1

واکنش جالب پورحیدری به سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال

  • کد خبر : 186287
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «سه هفته به پایان مسابقات مانده و احتمال هر نتیجه ای برای تیم های مدعی وجود دارد.»

منصور پورحیدری واکنش جالب پورحیدری به سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال

منصور پورحیدری در خصوص دیدار استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «من به بازیکنان استقلال تبریک می گویم. همچنین به کادر فنی و افشارزاده که بعد از آن بازی کذایی مقابل پرسپولیس تلاش کردند تا روحیه تیم بهتر شود.»

وی ادامه داد: «بازیکنان توانستند در نیمه اول خیلی زود به گل برسند و به نوعی می توانم بگویم این سه امتیاز خیلی به موقع بود. چون باعث شد بازیکنان به شرایط مسابقات و جدول برگردند.»

پورحیدری در خصوص شعارهایی که دیروز علیه بهرام افشارزاده در ورزشگاه سر داده شد، عنوان کرد: «من این موضوع را از شما می شنوم اما اگر این اتفاق افتاده باشد جای ناراحتی دارد. اگر استقلال از اول فصل صدرنشین نبود این ها چه کار می کردند؟ خوب است استقلال ۲۴ هفته صدرنشین بوده است. به هر حال این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نیست.»

وی درباره اخراج موقت حنیف عمران زاده ادامه داد: «به هر حال تصمیم مربی بوده است. آنها تشخیص دادند که حنیف فعلا در اختیار باشگاه قرار بگیرد و ما باید به نظر مربی احترام بگذاریم. من به قضیه حنیف ورود نخواهم کرد و خود باشگاه در این خصوص تصمیم گیری می کند.»

سرپرست استقلال درباره اتفاقات دیدار استقلال اهواز مقابل پرسپولیس تصریح کرد: «من چون بازی را ندیدم نمی توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.»

وی در خصوص اینکه آیا استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر گفت: «چرا که نه. استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد. سه هفته به پایان مسابقات مانده و احتمال هر نتیجه ای برای تیم های مدعی وجود دارد.»

پورحیدری همچنین در واکنش به شایعات اخیر درباره حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال عنوان کرد: «خب فرهاد مدتی است که کلاس های مربیگری رفته و آموزش می بیند. بالاخره مردم هم فرهاد را دوست دارند. توانایی های او بالاست. چرا نیاید؟ او می تواند یکی از کاندیداهای استقلال برای آینده باشد. دارد زحمتش را می کشد. کلاسش را هم که می رود. اشکالی ندارد او بیاید. فرهاد بازیکنی بزرگ بوده و محبوب هم که هست.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186287

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]