2

سعی خواهیم کرد خدمات بهتر به بازنشستگان نیروهای مسلح داشته باشیم

  • کد خبر : 18670
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۱

افق نیوز – سردار حسین دقیقی در مراسم افتتاح کنگره قرآنی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بازنشستگان را چشمه‌ای می‌بیند که قادر هستند اقدامات بزرگی در سطح جامعه انجام دهند که برای استفاده از این همه توان به ساخت‌ها و زیر ساخت‌هایی احتیاج داریم. وی ادامه داد: در حال حاضر […]

افق نیوز – سردار حسین دقیقی در مراسم افتتاح کنگره قرآنی بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بازنشستگان را چشمه‌ای می‌بیند که قادر هستند اقدامات بزرگی در سطح جامعه انجام دهند که برای استفاده از این همه توان به ساخت‌ها و زیر ساخت‌هایی احتیاج داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این کنگره قرآنی در ۳۰ استان کشور به صورت همزمان آغاز شده است و حدود ۱۵ هزار نفر از اساتید قرآنی در این کنگره شرکت کرده‌اند که حضور این تعداد آثار بزرگی را به دنبال خواهد داشت.

سردار دقیقی با بیان اینکه اختتامیه این کنگره از ۲۶ تا ۲۹ آذر در مشهد مقدس برگزار می‌شود گفت: امروز حدود ۲۲۸ نفر از نخبگان قرآنی انتخاب و در مراسم اختتامیه مشهد حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در هر شهر باید یک یا چند کانون قرآنی وجود داشته باشد اظهار داشت: بازنشستگان باید یک جریان فرهنگی در سطح جامعه باشند چرا که آنها به عنوان یک فرصت برای انقلاب اسلامی هستند.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یادآور شد: بیش از ۱۵ هزار استاد قرآنی در سطح کشور باید ۱۵ هزار کلاس قرآن برگزار کند.

وی افزود: ۸۰۰ نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح در جریان علمی و پژوهشی درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند.

سردار دقیقی افزود: در سال‌های گذشته بازنشستگان امکانی برای خدمات رسانی نداشتند ولی سعی خواهیم کرد جهشی در موضوع ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان نیروهای مسلح داشته باشیم و در این راستا یک مؤسسه ویژه خدماتی طراحی کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر