5

یک فعال سیاسی : آمریکا به یک کشور پلیسی تبدیل شده است

  • کد خبر : 1870
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۱

“امریکا، کشوری پلیسی” سیندی شیهان فعال صلح امریکایی سیندی شیهان فعال صلح امریکایی می‌گوید، امریکا به کشوری پلیسی تبدیل شده است. شیهان روز دوشنبه (۲۳ خرداد) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت: “اینجا در امریکا به نظر می‌رسد که مردم بیشتر و بیشتر از سوی دستگاه‌های پلیس کنترل می‌شوند. ما باید […]

“امریکا، کشوری پلیسی”

سیندی شیهان فعال صلح امریکایی
سیندی شیهان فعال صلح امریکایی می‌گوید، امریکا به کشوری پلیسی تبدیل شده است.

شیهان روز دوشنبه (۲۳ خرداد) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت: “اینجا در امریکا به نظر می‌رسد که مردم بیشتر و بیشتر از سوی دستگاه‌های پلیس کنترل می‌شوند. ما باید پیش از پرواز از دستگاه‌های اسکن کامل بدن عبور کنیم.”

شیهان گفت، ده‌ها نیروی پلیس چند روز پیش به خانه‌ای هجوم بردند و یک مرد به همراه سه کودکش را به مدت شش ساعت بازداشت کردند تا از وی درباره وام همسر پشینش پرس‌وجو کنند.

شیهان این حادثه را غیرقابل تحمل خواند و تصریح کرد: “پیش‌تر نیز شاهد چنین مسائلی بوده‌ایم. در تظاهرات علیه گروه بیست که آخرین بار در پتزبورگ برگزار شد، تدابیر شدید امنیتی با حضور گسترده نیروهای پلیس اجرا می‌شد…من نیز در این تظاهرات حضور داشتم. به سوی معترضان گاز اشک‌آور شلیک کردند، با گلوله پلاستیکی من را هدف قرار دادند و تنها به خاطر تلاش برای آزادی بیان، مورد تعقیب نیروهای پلیس قرار گرفتم.”

شیهان افزود، مهمترین مسئله‌ای که نشان‌گر حرکت امریکا به سوی جامعه‌ای پلیسی است، قانون میهن پرستی این کشور است که قانون اساسی امریکا را باطل و از اعتبار ساقط می‌کند.

براساس قانون میهن پرستی امریکا، دولت این کشور حق استراق سمع از مردم را به دست آورده است. این قانون پس از تصویب در اکتبر سال ۲۰۰۱ با امضای جورج بوش پسر، رئیس جمهوری وقت امریکا تایید و به اجرا گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1870

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر