3

واکنش خسروی به شایعه زد و خوردش در فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 187061
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

پیشکسوت داوری گفت: «با توجه به حساسیت دو هفته پایانی باقیمانده تا آخر فصل لیگ برتر و لیگ دسته اول برای چیدمان داوری باید از خرد جمعی استفاده کرد.»

علی خسروی واکنش خسروی به شایعه زد و خوردش در فدراسیون فوتبال

علی خسروی درباره شایعه درگیری اش با مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «من روز گذشته ۱۸ ساعت مشغول کار بودم و به قدری خسته به منزل برگشتم که حال حمل کیف دستی ام را هم نداشتم آن وقت چطور فرصت و توان این را داشته ام که با کسی زد و خورد هم بکنم؟»

وی در انتقاد از انتشار چنین شایعاتی گفت: «با مسئول رسانه ای که این شایعه را منتشر کرده بود تماس گرفتم و گفتم در دسترس ترین کسی که در این فوتبال و داوری اش حضور دارد من هستم و تلفنم در تلگرام بیش از ۱۰ هزار نفر مخاطب دارد که در خیلی از مواقع از آن طریق مرا تهدید هم می کنند. توریست های بالای ۸۰ سال هم می توانند مرا به راحتی آب خوردن پیدا کنند. به نظرم انتشار این شایعه غیرحرفه ای و غیراصولی بود. البته به این خاطر از من عذرخواهی شد.»

کارشناس داوری کشورمان همچنین با اشاره به حساسیت هفته های پایانی مسابقات لیگ فوتبال در دسته یک و لیگ برتر خاطرنشان کرد: «به اعتقاد من باید گروهی متشکل از اصفهانیان، عنایت، کفاشیان، اسدی و خبره های حاضر در فدراسیون یک جمع پانزده نفره را تشکیل بدهند تا درباره چینش داوران در دو هفته پایان مسابقات لیگ دسته اول و برتر بهترین داوران را در بازی ها به کار گیرند.»

خسروی تاکید کرد: «قطعا فکر پانزده نفر بهتر از یک نفر کار می کند. این اقدام می تواند کمک کند تا جامعه داوری و سلامت آن بیش از پیش برای همه اثبات شود. قشری که مظلوم ترین افراد در فضای فوتبال هستند. اگر می خواهید وضعیت زندگی آنها را ببینید سری به خانه برادران خوشخوان، استاد بهلولی و یا صالحی بزنید. ببینید که این اسطوره های داوری در سلامت و قضاوت چه زندگی دارند.»

وی در پایان گفت: «قطعا قضاوت های مطلوب در برگزاری هر چه بهتر انتخابات فدراسیون فوتبال تاثیر خود را خواهد گذاشت.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر