2

ساخت اولین جنگل در دل آسمان + تصویر

  • کد خبر : 18792
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

اولین ساختمانهای با طراحی جنگل توسط استفانو بوئری با ۲۷ طبقه ساخته شده است که به جنگل عمودی مشهور شده است.طراح ایتالیایی ساختمانهایی ساخته است که با محیط زیست سازگاری کامل دارد. اولین جنگل در دل آسمان ساخته شد/تصویر اجتماعی  – طراح ایتالیایی ساختمانهایی ساخته است که با محیط زیست سازگاری کامل دارد. به گزارش «۲۴»، […]

اولین ساختمانهای با طراحی جنگل توسط استفانو بوئری با ۲۷ طبقه ساخته شده است که به جنگل عمودی مشهور شده است.طراح ایتالیایی ساختمانهایی ساخته است که با محیط زیست سازگاری کامل دارد.

اولین جنگل در دل آسمان ساخته شد/تصویر

اولین جنگل در دل آسمان ساخته شد/تصویر

اجتماعی  – طراح ایتالیایی ساختمانهایی ساخته است که با محیط زیست سازگاری کامل دارد.

به گزارش «۲۴»، اولین ساختمانهای با طراحی جنگل توسط استفانو بوئری با ۲۷ طبقه ساخته شده است که به جنگل عمودی مشهور شده است.

سه برج ۲۷ طبقه طراح ایتالیایی در شهر میلان دارای ۷۳۰ درخت است که علاوه بر این دارای ۵هزار بوته و ۱۱هزار گیاه آپارتمانی است.

 این ساختمانهای طوری طراحی شده است که گازهای دی اکسید کربن محیط را جذب می کند و لایه ای محافظ برای آپارتمانها ایجاد می کند که می تواند انرژی را ذخیره کند.

به گزارش اسکای نیوز، این ساختمانها دارای سیستم تهویه بادی و بازیافت اتوماتیک زباله و همچنین دارای مبدل های خورشیدی تولید انرژی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]