2

بدترین شرایط بحران اقتصادی در منطقه یورو

  • کد خبر : 18803
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹

رئیس بانک مرکزی اروپا روز یکشنبه هشدار داد به رغم چاره اندیشی سران منطقه یورو ، بحران بدهی که اروپا را در ماه های اخیر فلج کرده هنوز پایان نیافته است. ژان کلود تریشه در اظهاراتی که در هفته نامه آلمانی بیلد ام سونتاگ منتشر شد از دولت های منطقه یورو خواست تا به تعهدات […]

رئیس بانک مرکزی اروپا روز یکشنبه هشدار داد به رغم چاره اندیشی سران منطقه یورو ، بحران بدهی که اروپا را در ماه های اخیر فلج کرده هنوز پایان نیافته است. ژان کلود تریشه در اظهاراتی که در هفته نامه آلمانی بیلد ام سونتاگ منتشر شد از دولت های منطقه یورو خواست تا به تعهدات خود پایبند باشند و بحران بدهی را حل و فصل کنند.

وی افزود بحران کنونی همچنان ادامه دارد و قدرتهای اقتصادی بزرگ همچون آمریکا و ژاپن را از پای در آورده است . سران اروپا در اجلاس روز پنجشنبه بر سر مجموعه تدابیر اقتصادی توافق کردند که امید می رود به بدترین بحران اقتصادی منطقه یورو پایان دهد.

سران شرکت کننده در این اجلاس موفق شدند بانکها را به پرداخت سهم بیشتری از بدهای های یونان متقاعد کنند و برای جلوگیری از گسترش بحران مالی اروپا بر سر افزایش اعتبار مالی صندوق ثبات مالی اروپا تا یک تریلیون یورو به توافق برسند.

رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد تصمیمات اتخاذ شده در این اجلاس باید با دقت و سرعت بیشتری عملی شود.

وی اجرای کامل این تصمیمات را حائز اهمیت دانست و اعلام کرد این روند تحت نظارت کامل قرار خواهد گرفت و اکنون زمان تحقق بخشیدن به این تصمیمات فرا رسیده است.

تریشه در پایان همکاری هرچه نزدیکتر هفده کشور عضو منطقه یورو را برای حل این بحران خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین ، ژان کلود تریشه پس از یک دوره هشت ساله ریاست بر بانک مرکزی اروپا در پایان ماه میلادی کنونی از این سمت کناره گیری خواهد کرد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18803

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر