5

مسی با وجود بازیکنان تخصصی در خط حمله نظیر ایگوآین و دیگو میلیتو مهاجم اینتر ، مهاجم اول و میانی خواهد بود.

  • کد خبر : 1888
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قصد دارد از مهاجم گلزن تیم رئال مادرید به عنوان جانشین فوق ستاره بارسلونا در زمان نیاز بهره ببرد. به گزارش رویترز از بوئنوس آیرس ، سرخیو باتیستا که در حال حاضر مشغول آماده سازی تیم آرژانتین برای رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۱ است ، تمرینات مشابه لیونل مسی را برای […]

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین قصد دارد از مهاجم گلزن تیم رئال مادرید به عنوان جانشین فوق ستاره بارسلونا در زمان نیاز بهره ببرد. به گزارش رویترز از بوئنوس آیرس ، سرخیو باتیستا که در حال حاضر مشغول آماده سازی تیم آرژانتین برای رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۱ است ، تمرینات مشابه لیونل مسی را برای گونسالو ایگوآین در نظر گرفت تا در زمان لزوم یا مصدومیت احتمالی مرد سال فوتبال جهان ، ایگوآین این وظایف را پیگیری کند. در تاکتیک مد نظر باتیستا در رقابتهای جام ملتهای امریکای جنوبی ، مسی با وجود بازیکنان تخصصی در خط حمله نظیر ایگوآین و دیگو میلیتو مهاجم اینتر ، مهاجم اول و میانی خواهد بود.

باتیستا گفت :  البته از ایگوآین تنها در این مورد ، استفاده نخواهد شد.البته ما بازیکنانی با خصوصیات مختلف در اختیار داریم اما من می خواهم مطمئن شوم در غیبت احتمالی مسی ، روش بازی ما دچار مشکل نخواهد شد.

باتیستا افزود : تیم آرژانتین با دفاع چهار نفره ، خط میانی متشکل از سه بازیکن و سه مهاجم بازی می کند و شاید در بعضی موارد یک مهاجم وظیفه توپ سازی را انجام دهد اما این تاکتیک در کل تغییر نخواهد کرد.

باتیستا ابراز اطمینان کرد مسی در این تورنمنت به مانند دیدارهایش در بارسلونا خواهد درخشید تا حضور او تیم آرژانتین را به اولین جام مهمش پس از سال ۱۹۹۳ برساند.در آن سال آرژانتین در رقابتهای کوپا آمه ریکا در اکوادور قهرمان شد. کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی اعلام کرد به تیمها اجازه داده است تا ۲۳ بازیکن را در کوپا آمه ریکا به همراه داشته باشند.این تصمیم برای کمک به تیمها و حضور سه دروازه بان در فهرست هر تیم اتخاذ شد.پیش از این فهرست هر تیم ۲۲ نفره اعلام شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1888

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر