3

اعلام جزئیات احکام صادر شده برای محمد نصرتی و شیث رضایی

  • کد خبر : 18886
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴

محمودسالارکیا در این رابطه به سایت باشگاه گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به صورت فوق العاده راس ساعت ۱۸بعدازظهر امروز (یکشنبه) به مدت بیش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسیدگی به رفتار ناشایست و غیر اخلاقی دو تن از بازیکنان این تیم در دیدار با داماش گیلان برگزار شد. وی […]

محمودسالارکیا در این رابطه به سایت باشگاه گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به صورت فوق العاده راس ساعت ۱۸بعدازظهر امروز (یکشنبه) به مدت بیش از دو ساعت در محل باشگاه و به منظور رسیدگی به رفتار ناشایست و غیر اخلاقی دو تن از بازیکنان این تیم در دیدار با داماش گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیته ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع چنین حرکات ناشایست و اشاعه رسانه ای آن، پس از استماع اظهارات و دفاعیات، آقایان محمد نصرتی و شیث رضایی و بازبینی کامل فیلم آراء خود را صادر کردند.

سالارکیا جزئیات آراء صادره را اینگونه اعلام کرد:

باعنایت به شرایط موجود تیم و پیشینه درخشان و جایگاه ده‌ها میلیونی آن نزد هواداران با وفای تیم و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و صیانت از جایگاه والای باشگاه، کمیته انضباطی آراء خود را بشرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای محمد نصرتی به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از بازی تا اطلاع ثانوی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵درصد از مبلغ قرارداد گردید.

۲- در مورد اقدام آقای شیث رضایی در شادی پس از گل دوم، مشار الیه به لحاظ حرکات غیراخلاقی و به استناد بند ۱ ماده ۸ آئین نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس محکوم به محرومیت از ۲ بازی و نیز به استناد بند ۲ ماده ۸ محکوم به کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد گردید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر