3

ملاقات اعضای ارشد فرقه ضاله بهائیت با تعدادی از مقامات ارشد فرقه ضاله قادیانیه

  • کد خبر : 1894
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه مصری “المصریون” در شماره روز گذشته خود طی مطلبی فاش کرد که گروهی از مقامات ارشد فرقه ضاله بهائیت با تعدادی از مقامات ارشد فرقه ضاله قادیانیه، دیدار و در مورد چگونگی نفوذ در کشورهای مختلف منطقه مذاکره کردند. این روزنامه مصری در ادامه مطلب خود مدعی شد که این […]

به گزارش شیعه آنلاین، روزنامه مصری “المصریون” در شماره روز گذشته خود طی مطلبی فاش کرد که گروهی از مقامات ارشد فرقه ضاله بهائیت با تعدادی از مقامات ارشد فرقه ضاله قادیانیه، دیدار و در مورد چگونگی نفوذ در کشورهای مختلف منطقه مذاکره کردند.

این روزنامه مصری در ادامه مطلب خود مدعی شد که این بهائیان و قادیانیه از کشورهای مصر، ایران، پاکستان بوده اند و در بیروت پایتخت لبنان با یکدیگر دیدار و در مورد چگونگی گسترش و توسعه فعالیت های خود در مصر، مذاکره کردند.

روزنامه “المصریون” همچنین مدعی شد که محور اصلی مذاکرات میان طرفین، بررسی چگونگی افزایش نفوذ هواداران و پیروان این دو فرقه در کشورهای مختلف منطقه به ویژه مصر بوده است. دیگر محور این مذاکرات تلاش جهت افزایش فشار علیه حکومت مصر برای به رسمیت شناختن دو فرقه بهائیت و قادیانیه بوده است.

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این روزنامه، این دیدار محرمانه صبح روز یکشنبه در هتل “فیردان” بیروت برگزار شد.

از جمله شرکت کنندگان در این مراسم، می توان به نام های زیر اشاره کرد: فایز جوده عبدالقوی (بهائی)، سلامه صالح صالح (بهائی)، عادل شریف تهامى (بهائی) ربیع على ربیعی (قادیانی) حنیف نور الدین (قادیانی)، وسیم دحدوح (بهائی) لؤى شهاب الدین (قادیانی).

قابل ذکر است سه ایرانی به نام های باکتر کرامى (قادیانی) شیر خدا بهدینى (قادیانی) جمشید فرزند (بهائی) نیز در این دیدار حضور داشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1894

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر