5

رهبر:دو بازیکن پرسپولیس باید به دادگاه کشانده شوند.

  • کد خبر : 18997
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره حرکت ناشایست دو بازیکن پرسپولیس در بازی با داماش گیلان اظهار داشت: خبرهای زیادی از رفتار بسیار زشت در زمین فوتبال از سوی بازیکنان پرسپولیس به ما رسیده است. این مسئله باید از ابعاد مختلف پیگیری شود. عمل ضد اخلاقی هر چه بوده باید مورد بررسی قرار گیرد. دو بازیکن از […]

حجت الاسلام محمدتقی رهبر درباره حرکت ناشایست دو بازیکن پرسپولیس در بازی با داماش گیلان اظهار داشت: خبرهای زیادی از رفتار بسیار زشت در زمین فوتبال از سوی بازیکنان پرسپولیس به ما رسیده است. این مسئله باید از ابعاد مختلف پیگیری شود. عمل ضد اخلاقی هر چه بوده باید مورد بررسی قرار گیرد. دو بازیکن از فرط شادی و برنده شدن چنین کاری را مرتکب شده اند، نه تنها در انظار عمومی انجام این کار زشت است بلکه در خلوت هم نباید انجام شود.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: کمیته انضباطی هم این مسئله را رد نکرده، هر چند که اول می خواستند روی این موضوع سرپوش بگذارند اما اتفاق آن قدر آشکار بود که نمی شد سرپوشی گذاشت.

رهبر خاطرنشان کرد: وقتی از فوتبال، مافیا می سازیم و میلیاردها تومان پول را به حلقوم این بازیکنان می ریزیم آن هم در روزگاری که مردم گرفتاری های مختلفی دارند برخی ها به دلیل ظرفیت کم دچار طغیان هواپرستی می شوند. وقتی به جیب آنها در یک سال ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون تومان داده می شود غرور به آنها دست می دهد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید برای همیشه این نفرات را از فوتبال محروم و اسم آنها را از لیست خارج کند. جا دارد و انتظار می رود که دادستان عمومی و انقلاب علیه این رفتار منافی عفت، اعلام جرم کند و این نفرات را به دادگاه بکشاند.

رهبر با اشاره به اینکه رسانه ها هم نباید این مسئله را بازتاب می دادند، گفت: اکنون که این اتفاق افتاده رسانه ای کردن آن با تصویر کار بدی بوده است. این هم خطای بدتر است. اشاعه فحشا کار خوبی نیست. البته برخی رسانه ها می گویند که از دستمان در رفته است.

وی با بیان اینکه روز گذشته در قم نزد آیت الله صافی گلپایگانی بوده است، به فارس گفت: ایشان به شدت از وضعیت ورزش ابراز نگرانی و ناراحتی کرد. متاسفانه برخی مسئولان ورزشی در خواب هستند. ایشان صحبت های زیادی پیرامون مسائل مختلف انجام داد و معتقد بود مسئولان در هر زمینه ای باید عملکرد خود را در قبال مردم بررسی کنند. اکنون وزارت ورزش و جوانان باید بگوید برای این جوانان بیکار و دختران و پسران چه راهکاری دارد. وزیر ورزش را به مجلس احضار کرده ایم تا در این باره توضیح دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر