3

باشگاه ژاپنی کاوازاکی فرونتال بدنبال جذب مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا است.

  • کد خبر : 19003
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

باشگاه ژاپنی کاوازاکی فرونتال در پی امضای قرارداد با مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا است. رونالدینیو طی دوران بازی خود در اروپا در تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن، بارسلونا و میلان بازی کرده است. گفته می‌شود نفراتی از این باشگاه برای زیر نظر گرفتن رونالدینیو به بزریل سفر کرده‌اند. این بازیکن ژانویه گذشته از میلان جدا شد و […]

باشگاه ژاپنی کاوازاکی فرونتال در پی امضای قرارداد با مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا است.

خبرگزاری فارس: کاوازاکی فرونتال به دنبال رونالدینیو

رونالدینیو طی دوران بازی خود در اروپا در تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن، بارسلونا و میلان بازی کرده است.

گفته می‌شود نفراتی از این باشگاه برای زیر نظر گرفتن رونالدینیو به بزریل سفر کرده‌اند. این بازیکن ژانویه گذشته از میلان جدا شد و به فلامنگو برزیل پیوست. اگر این انتقال انجام شود، کاوازاکی می‌تواند به رتبه‌های بالاتر از دوازدهم در جی‌لیگ فکر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سانکی اسپورت، مدیر ورزشی این باشگاه ژاپنی در این خصوص گفت: ما تلاش می‌کنیم بازیکن کهنه‌کاری مانند رونالدینیو را به تیممان بیاوریم. چند تن از اعضای باشگاه به برزیل رفته‌اند و امیدوارند بتوانند پیش از بازگشت به ژاپن با وی گفت‌وگو کنند.

مدیر ورزشی باشگاه ادامه داد: بدون شک رونالدینیو با قیمت کمی به تیم ما نخواهد آمد. قرارداد انتقال او از میلان به فلامنگو نزدیک به ۳ میلیون یورو بود. چنین مبلغی تاکنون در لیگ ژاپن پرداخت نشده است ولی کاوازاکی قصد دارد تمام مشکلات خرید این بازیکن را از پیش رویش بردارد. ما سعی می‌کنیم در چند دیدار نخست رونالدینیو برای باشگاه همه پول‌های هزینه شده را به حساب باشگاه بازگردانیم زیرا می‌دانیم چه اتفاقاتی برای کاشیما آنتلرز پس از خرید بازیکنان بزرگ افتاد.

رونالدینیو که در جام جهانی ۲۰۱۰ از ترکیب تیم ملی بیرون مانده بود، در سال ۲۰۱۱ بار دیگر به تیم ملی بازگشت و بازی‌های بسیار خوبی را نیز انجام داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر