3

آقایان روح الامینی و شهبازی در برنامه دیروز ، امروز فردا

  • کد خبر : 19049
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰

مجری برنامه دیروز، امروز،‌ فردا با حضور در غرفه مهر در نمایشگاه مطبوعات در خصوص مهمانان این هفته برنامه اش گفت: موضوع این برنامه مبارزه با استکبار جهانی است و آقایان روح الامینی و شهبازی دعوت شدگان به برنامه هستند. محمد حسین رنجبران مجری برنامه، دیروز، امروز، فردا با حضور در غرفه مهر در هجدهمین […]

مجری برنامه دیروز، امروز،‌ فردا با حضور در غرفه مهر در نمایشگاه مطبوعات در خصوص مهمانان این هفته برنامه اش گفت: موضوع این برنامه مبارزه با استکبار جهانی است و آقایان روح الامینی و شهبازی دعوت شدگان به برنامه هستند.

محمد حسین رنجبران مجری برنامه، دیروز، امروز، فردا با حضور در غرفه مهر در هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در خصوص موضوع برنامه این هفته دیروز، امروز فرردا به خبرنگار مهر گفت:  موضوع این هفته برنامه مبارزه با استکبار جهانی است و از آقایان روح الامینی و صادق شهبازی به عنوان فعال دانشجویی دعوت شده است.

وی همچنین از راه اندازی سایت برنامه دیروز، امروز، فردا در آینده نزدیک خبر داد.

رنجبران با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت این برنامه وجود اتاق فکری از جوانان داخل سازمان صدا و سیما است، گفت: در برنامه های گذشته شاهد آن بودیم که برخی از بیرون سازمان اتاق فکری تشکیل داده و برای این برنامه و موضوعات آن تصمیم گیری می کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر