5

صندلی خالی مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در پاستور/ جانشین “صادق” کیست؟

  • کد خبر : 191320
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

این روزها همگان منتظرند تا ببینند چه کسی بر صندلی مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور تکیه خواهد زد.

...................

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جانشین محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای سابق رئیس‌جمهور که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران راهی زاگرب شد، مشخص شده، اظهار داشت: خیر، هنوز تصمیمی در این باره از سوی رئیس‌جمهور گرفته نشده است.
اضافه می‌شود، صادق جایگزین محمدابراهیم طاهریان‌فرد سفیر سابق کشورمان در کرواسی شده است.
صادق از چهره‌های نزدیک و مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. او پس از ثبت‌نام هاشمی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ به عنوان معاون تبلیغات ستاد وی انتخاب شد. اما این سمت او در تیم هاشمی‌رفسنجانی دوام زیادی نداشت و با عدم احراز صلاحیت هاشمی برای انتخابات ریاست‌جمهوری وی با توصیه هاشمی به ستاد حسن روحانی رفت.
صادق با انتخاب روحانی به عنوان ریاست‌جمهوری ایران تبدیل به چهره‌ای اثرگذار در دولت شد. وی از همان اوایل زمانی که حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت کارهای رسانه‌ای رئیس‌جمهور منتخب را انجام می‌داد.
از محمدرضا صادق به عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور یاد می‌شُد. به مرور با استقرار کامل دولت و اعضای کابینه از شدت اثرگذاری و حضور مداوم صادق در دولت کاسته شد.
برخی علت آن را اختلاف و مخالفت برخی افراد در دولت با وی عنوان می‌کردند. برخی نیز می‌گفتند که صادق در کارهای رسانه‌ای بسیاری از وزرا دخالت می‌کند و این مسئله موجب نارضایتی روابط عمومی و مسئولان رسانه‌ای وزرا می‌شود.
در این میان صادق با برخی بیماری‌ها نیز دست و پنجه نرم می‌کرد و چند باری هم در بیمارستان نیز بستری شد که یک بار رئیس‌جمهور به عیادت وی نیز رفت.
صادق درمدت حضور رئیس‌جمهور کرواسی در ایران و دیدارهایش با مقامات رسمی ایران یکی از چهره‌های همیشه حاضر در این مراسم‌ها بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر