3

دستمزد سرمربیان در جام‌ملتهای اروپا چقدر است؟

  • کد خبر : 191611
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

معمولا این ستارگان فوتبال هستند که مبلغ نقل و انتقال و همچنین سطح درآمدشان خبرساز می‌شود. آیا می‌دانید که درآمد سالانه سرمربیانی که هدایت تیم‌های ملی در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ را برعهده دارند، چقدر است؟

به گزارش “ورزش سه”، در زیر نگاهی به دستمزد سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های اروپا(یوفا ۲۰۱۶) می‌اندازیم:

 

رتبه ۱: روی هاجسون
روی هاجسون ۶۸ ساله که هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس را برعهده دارد، با دریافت ۵میلیون یورو در سال پردرآمدترین سرمربی در مسابقات جام ملت‌های اروپاست. او از سال ۲۰۱۲ به این سو سرمربی انگلیس است.

 

 

رتبه ۲: آنتونیو کونته
آنتونیو کونته که در سال ۲۰۱۴ هدایت لاجوردی‌پوشان ایتالیا را در دست دارد، سالانه ۶ / ۴میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد. او ۴۸ سال دارد و پس از پایان مسابقات جام ملت‌های اروپا به همکاری خود به فدراسیون فوتبال ایتالیا پایان داده و سرمربی باشگاه چلسی خواهد بود.

 

 

 

رتبه ۳: فاتح تریم
درآمد سالانه تریم ۶۲ ساله بر ۵ / ۳میلیون یورو بالغ می‌شود. او با کسب ۱۳عنوان قهرمانی، موفق‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال ترکیه محسوب می‌شود. این سومین بار است که تریم سرمربی‌گری ملی‌پوشان ترکیه را برعهده دارد. او در سال‌های ۱۹۹۳ تا ۹۶ و ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ نیز سرمربی ترکیه بود.

 

 

 

رتبه۴: یوآخیم لوو
یوآخیم لوو، سرمربی ۵۶ ساله آلمان در سال ۲۰۰۶ سکاندار کشتی ملی‌پوشان این کشور شد و از آن زمان تا کنون نیز به موفقیت‌های زیادی دست یافت که مهم‌ترین آن کسب عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ است. درآمد سالانه لوو بر ۲ / ۳میلیون یورو بالغ می‌شود.

 

 

 

 

رتبه ۵: ویسنته دل بوسکه
رتبه پنجم پردرآمدترین سرمربیان جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ را ویسنته دل بوسکه، سرمربی اسپانیا به خود اختصاص داده است. او تا کنون با تیم ملی اسپانیا ۲ بار قهرمان اروپا و یک بار قهرمان جهان شده است. این سرمربی ۶۵ ساله ۳میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد.

 

 

 

رتبه ۶: دیدیه دشان
دیدیه دشان، سرمربی ۴۷ ساله فرانسه با کسب ۲میلیون یورو در سال در رتبه ششم سرمربیان پردرآمد قرار دارد. او در سال ۲۰۱۲ هدایت “خروس‌های” فرانسه را برعهده گرفت.

 

 

 

 

رتبه ۷: مارسل کولر
درآمد سالانه مارسل کولر، سرمربی ۵۵ ساله تیم ملی فوتبال اتریش بر ۵ / ۱میلیون یورو در سال بالغ می‌شود. او از سال ۲۰۱۱ به این سو سرمربی اتریش است.

 

 

 

 

رتبه ۸: فرناندو سانتوس
سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی فوتبال پرتغال با کسب ۲ / ۱میلیون یورو در رتبه هشتم پردرآمدترین سرمربیان جام ملت‌های اروپا قرار گرفته است. سانتوس از سال ۲۰۱۱ تا کنون سرمربی پرتغال است.

 

 

 

 

رتبه ۹: مارتین اونیل
مارتین اونیل که هدایت تیم ملی ایرلند را در دست دارد، سالانه یک میلیون یورو حقوق می‌گیرد. او از سال ۲۰۱۳ تا کنون سرمربی ایرلند است.

 

 

 

 

رتبه ۱۰: ولادیمیر پتکوویچ
اگرچه سوئیس یکی از کشورهای ثروتمند جهان است، اما سطح حقوق سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور زیر یک میلیون یورو است. درآمد سالانه پتکوویچ ۵۲ ساله بر ۷۵۰هزار یورو بالغ می‌شود. او از سال ۲۰۱۴ به این سو سرمربی ملی‌پوشان سوئیس است.

 

 

 

 

رتبه ۱۱: مارک ویلموتس
ویلموتس، سرمربی ۴۷ ساله تیم ملی فوتبال بلژیک سالانه ۷۵۰هزار یورو حقوق می‌گیرد و از لحاظ درآمد با پتکویچ، سرمربی سوئیس هم‌سطح است. ویلموتس در سال ۲۰۱۲ سکان کشتی “شیاطین سرخ” بلژیک را برعهده گرفته و در سال‌های گذشته با ملی‌پوشان کشورش خوش درخشیده است.

 

 

 

 

رتبه ۱۲: لارس لاگربک
لارس لاگربک، سرمربی ۶۷ ساله ایسلند با کسب ۴۳۰هزار یورو در سال، رتبه دوازدهم پردرآمدترین سرمربیان جام ملت‌های اروپا را به خود اختصاص داده است. او که خود سوئدی است،سال‌های زیادی سرمربی زردپوش‌های سوئد بود و در سال ۲۰۱۱ نیز سرمربی ایسلند شد.

 

 

 

رتبه ۱۳: مایکل اونیل
مایکل اونیل، سرمربی ۴۶ ساله ایرلند شمالی سالانه ۳۲۰هزار یورو حقوق می‌گیرد و در فهرست سرمربیان پردرآمد در رده سیزدهم جای دارد. او از سال ۲۰۱۱ به این سو سرمربی تیم ملی ایرلند شمالی است.

 

 

 

 

رتبه ۱۴: جیانی ده بیازی
درآمد سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال آلبانی بر ۲۸۰هزار یورو در سال بالغ می‌شود. او در سال ۲۰۱۱ سرمربی آلبانی شد و رساندن این تیم به دور نهایی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ از موفقیت‌های بزرگ او است.

 

 

 

 

 

رتبه ۱۵: کریس کولمن
کولمن، سرمربی ۴۵ ساله تیم ملی فوتبال ولز سالانه ۲۶۰هزار یورو حقوق می‌گیرد. سرمربی‌گری ملی‌پوشان ولز در سال ۲۰۱۲ به او واگذار شد.

 

 

 

 

 

رتبه ۱۶: آنته چاچیچ
سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی فوتبال کرواسی هدایت ملی‌پوشان این کشور را در سال ۲۰۱۵ برعهده گرفت. درآمد سالانه او بر ۲۵۰هزار یورو بالغ می‌شود.

 

 

 

 

 

رتبه ۱۷: پاول وربا
وربا، سرمربی ۵۲ ساله تیم ملی جمهوری چک با کسب ۲۲۰هزار یورو در رتبه هفدهم سرمربیان پردرآمد جام ملت‌های اروپا جای دارد. او از سال ۲۰۱۴ به این سو سرمربی ملی‌پوشان جمهوری چک است.

 

 

 

 

 

رتبه ۱۸: آدام ناوالکا
درآمد سرمربی ۵۸ ساله تیم ملی فوتبال لهستان بر ۲۰۰هزار یورو در سال بالغ می‌شود. ناوالکا از سال ۲۰۱۳ تا کنون سکاندار کشتی ملی‌پوشان لهستان است.

 

 

 

رتبه ۱۹: اریک هامرن
سرمربی ۵۸ ساله سوئد نیز از لحاظ میزان درآمد با سرمربی لهستان هم‌سطح است و سالانه ۲۰۰هزار یورو حقوق می‌گیرد.

 

 

 

 

رتبه ۲۰: یان کوزاک
سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی فوتبال اسلواکی با کسب ۱۸۰هزار یورو در سال در رتبه بیستم قرار دارد. او از سال ۲۰۱۳ به این سو سرمربی ملی‌پوشان اسلواکی است.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر