6

خداحافظی هافبک تراکتور با هواداران

  • کد خبر : 191732
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو این یک سال که در فوتبال آذربایجان برای گسترش و تراکتورسازی فوتبال بازی کردم منو حمایت کردین.

بانک ورزش – ایوب کلانتری که دیروز با امضای قراردادی رسما راهی تیم مشهد شد، با انتشار نامه ای از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد.

او در نامه اش نوشته است:

«سلام بر بهترین ها و پرشورها، بالاخره وقت رفتن منم فراسیده . افتخار می کنم که به عنوان یک فوتبالیست، زندگی این فرصت را در اختیار من گذاشت تا پیراهن یکی از بهترین ‏باشگاهای کشور از نظر کیفیت بازیکنان و مربیان، به تن کنم. ‏جدا شدن از شما پرشور های عزیز واقعا کار بسیار مشکلیه. تراکتورسازی باشگاهی با ریشه و آینده ای درخشانه که از بازیکنانی بزرگ و روحیه تیمی فوق العاده ای برخوردار هستش که تونسته سال های سال خودش رو در سطح اول فوتبال کشور مطرح کنه. من از حضور در این باشگاه بزرگ و پوشیدن پیراهن سرخ بسیار خوشحالم بودم . خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو این یک سال که در فوتبال آذربایجان برای گسترش و تراکتورسازی فوتبال بازی کردم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می اومد تلاشم برای سربلندی فوتبال آذربایجان انجام دادم و همیشه خواستم بهترین بازی ها رو واسه تیم های محبوبم انجام بدم.برای تراکتور و فوتبال خطه آذربایجان بهترین ها رو آرزو می کنم. یاشاسین تراختور، یاشاسین آذربایجان.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر