1

قوه قضائیه حقوق‌های نجومی را با تیغ عدل و دادگری حل‌وفصل کند

  • کد خبر : 191815
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی صلابت قوه قضائیه را دلیل عدم احساس امنیت متجاوزان دانست و از قوه قضائیه خواست موضوع حقوق‌های نجومی را با تیغ عدل و دادگری خویش حل‌وفصل کند تا موجب سلب اعتماد مردم نشود.

خبرگزاری فارس: قوه قضائیه حقوق‌های نجومی را با تیغ عدل و دادگری حل‌وفصل کند

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با شورای عالی قضائی استان در جمع خبرنگاران گفت: قوه قضائیه دستگاهی است که در میان شیعیان از اهمیت خوبی برخوردار است و به‌عنوان دستگاه تحقق عدل علوی در میان مردم شناخته می‌شود.

وی افزود: توقع مردم ما از دستگاه قضایی بالا است چراکه این نظام بر پایه مبانی اهل‌بیت استوار است، قوه قضائیه نیز برخوردش در مسائل کلان کشوری را به‌جایی رسانده که هر متجاوزی احساس امنیت نمی‌کند و این نشان‌دهنده صلابت قوه قضائیه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: برخی با تخلف در مسائل مختلف کشور فکر می‌کنند می‌توانند از زیر تیغ قوه قضائیه رد شوند اما این افراد و کسانی که در جریان‌های اقتصادی و کلان کشور دخیل بودند مورد نظارت و واکنش قوه قضائیه قرار می‌گیرند.

علم‌الهدی در خصوص رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی ابراز امیدواری کرد: مسأله حقوق‌های نجومی باید با تیغ عدل و دادگری قوه قضائیه حل‌وفصل شود، چراکه این موضوع نباید موجب سلب اعتماد و اطمینان مردم شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که «چرا عده‌ای در تلاش برای برگزاری کنسرت‌ها در استان هستند»، تأکید کرد: وظیفه قوه قضائیه احقاق حق پروردگار و رعایت حدود الهی است، بنابراین دستگاه قضایی هر امری را که در راستای حدود و حق الهی باشد انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191815

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر