1

خسرو حیدری:استقلال سال متفاوتی دارد/فرانسه قهرمان می شود

  • کد خبر : 192838
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

بازیکن باتجربه تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید براینکه آبی پوشان سال متفاوتی را پیش روی دارند، گفت:باید نتایج نامناسب فصل های اخیر را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا از سایت باشگاه استقلال تهران، «خسرو حیدری» که همراه این تیم در اردوی ارمنستان بسر می برد در گفت و گویی به تشریح شرایط آبی پوشان پایتخت پرداخت که شرح آنرا در زیر می خوانید:
**در سال های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم
مدافع هافبک باتجربه استقلال با اشاره به اینکه تیمش در سال های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: ابتدا باید از پرویز مظلومی و همکارانشان که در فصل گذشته با وجود تمامی کمبودها برای استقلال زحمات زیادی متحمل شدند تشکر کنم.
حیدری افزود: امسال فصل متفاوتی برای استقلال خواهد بود و در لیگ و جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم و در آسیا نیز حضور داریم.
وی با تاکید براینکه جوانان تاثیرگذار استقلال در تیم باقی مانده اند، بیان داشت: بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند که سابقه بالایی در تیم ملی و لیگ دارند که این موضوع به استقلال کمک زیادی می کند. در سال هایی که استقلال خوب نتیجه می گرفت، بازیکنان چندین فصل کنار هم بوده و درک متقابلی از فوتبال یکدیگر داشتند.
**منصوریان محبوب استقلال است
وی با اشاره به اینکه سرمربی استقلال همچون دوران حرفه ای فوتبالش از محبوبیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: او اسم استقلال را یدک می کشد و در این مکتب بزرگ شده است.اکنون نوبت درخشش مربیان جوانی چون منصوریان و عبدالله ویسی است واز هواداران استقلال می خواهم تا سرمربی تیم را حمایت کنند.
حیدری با تاکید براینکه منصوریان با مربیان بزرگی مانند کی روش و افشین قطبی کار کرده است، گفت: این مربی می خواهد با تیم خودش به بالاترین ها و بهترین ها دست پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه استقلال فصل گذشته شروع خوبی در لیگ برتر داشت، ادامه داد: متاسفانه این خوب بودن زیاد طول نکشید. امسال می خواهیم تیمی درست کنیم که حریفان از حضور در ورزشگاه آزادی هراس داشته باشند.
این بازیکن باتجربه استقلال افزود:‌ بازیکنان خوبی داریم و از هواداران می خواهم که صبر داشته باشند، چراکه منصوریان قرارداد سه ساله دارد و می خواهد تیم خوبی را تحویل هواداران دهد. نباید انتظار داشت از روز اول بازی زیبا همراه با نتیجه گیری داشته باشیم.
**با وریا غفوری جناح راست قدرتمندی می سازیم
خسرو حیدری با ابراز خرسندی از حضور وریا غفوری در تیم استقلال، عنوان کرد: امیدوارم او به مانند تیم ملی و تیم های باشگاهی در استقلال هم نمایش خوبی داشته باشد و بعد از چند سال زوج ایده آلی در سمت راست استقلال ایجاد کنیم.
حیدری در خصوص تمدید قرداد امید ابراهیمی، عنوان کرد: او بازیکن محبوبی است و من به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال وی را برای تمدید قرارداد تشویق کردم، زیرا به چنین بازیکنی نیاز داشتیم.
هافبک باتجربه استقلال درخصوص اردوی ارمنستان، تصریح کرد: دلیل عقب بودن ما از فوتبال روز دنیا، نداشتن امکانات است. همه از تمرینات و امکانات کمپی که در آن اردو زده ایم، لذت می برند و کیفیت ارائه بازی در این زمین ها بالا می رود.
وی افزود: یک تیم نیاز دارد تا تمرینات خود را در زمین مناسب پیگیری کند و روز بازی نیز تنها کارهای تاکتیکی خود را پیاده کند، اما تمرین در زمینی که راه رفتن در آن سخت است، کمکی به تیم نمی کند.
**فرانسه برازنده قهرمانی در یورو است
بازیکن ملی پوش استقلال تهران در مورد رقابت های یورو ۲۰۱۶، گفت: فرانسه با نمایش خوب خود برابر آلمان نشان داد که برازنده قهرمانی است. پیش بینی نتیجه سخت است، اما من هم مانند دیگران فکر می کنم فرانسه برنده بازی فینال است و می تواند قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]