1

با مهاجم مدنظر پرسپولیس آشنا شوید/ محصول آکادمی جوانان باشگاه یوونتوس

  • کد خبر : 192923
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

مهاجم سابق یوونتوس به برانکو معرفی شده و احتمال دارد جانشین طارمی شود. البته این مهاجم یکی از سه مهاجمی است که به سرمربی پرسپولیس معرفی شده است.

پرسپولیس با مهاجم مدنظر پرسپولیس آشنا شوید/ محصول آکادمی جوانان باشگاه یوونتوس

به این مطلب امتیاز دهید

۹۱٫۷%۸٫۳%

به گزارش افق و به نقل از بانک ورزش، میشل پائولوچی همان بازیکنی است که هواداران پرسپولیس از او به عنوان مهاجم سابق یوونتوس یاد می کنند. مهاجم ایتالیایی که به برانکو معرفی شده ۳۰ ساله است و ۱۸۲ سانتیمتر قد دارد. او راست پا است و محصول آکادمی جوانان باشگاه یوونتوس ایتالیا ست. او از سال ۲۰۰۳ به عضویت تیم جوانان باشگاه یوونتوس در آمد و تا سال ۲۰۰۶ در این آکادمی حضور داشت و در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۷ که تیم یوونتوس در سری ب حضور داشت به تیم اصلی دعوت شد. در همان فصل به تیم آسکولی قرص داده شد و ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۶ در بازی مقابل آتالانتا، اولین بازی اش در سری آ را تجربه کرد. پائولوچی در فصلی که در آسکولی حضور داشت، در ۳۲ بازی برای این تیم، ۶ گل در سری آ به ثمر رساند. در پایان فصل باشگاه یوونتوس این بازیکن را با مالکیت کامل به تیم اودینزه فروخت.

 

باشگاه اودینزه نیز این بازیکن را یک نیم فصل به آتالانتا قرض داد که در ۹ بازی با پیراهن این تیم، پائولوچی گلی برای آتالانتا نزد. در ادامه پائولوچی به صورت قرضی در کاتانیا حضور پیدا کرد و در ۲۶ بازی که در فصل ۲۰۰۹ برای این تیم سیسیلی انجام داد، موفق به زدن هفت گل برای این تیم شد. پائولوچی در پایان فصل ۲۰۰۹ به تیم سیه نا پیوست و تا سال ۲۰۱۴ بازیکن این تیم محسوب می شد، اما در طول این مدت، به تیم های یوونتوس، پالرمو و ویچنزا قرض داده شد. او در سیه نا ۳۹ بازی انجام داد و ۹ گل برای این تیم به ثمر رساند، در ویچنزا که در لیگ های آماتور بازی می کرد، ۴۱ بازی انجام داد و ۱۱ گل هم  به ثمر رساند.

 

پائولوچی در پایان فصل ۲۰۱۴ راهی تیم لاتینا در سری ب شد و در حالی که یک فصل در این تیم حضور داشت با ۳۵ بازی و ۵ گل زده به حضورش در این تیم خاتمه داد. وی در پایان فصل گذشته به تیم پترولول پلویشت رومانی پیوست، تیمی که در دسته یک فوتبال رومانی بازی می کرد، او در فصل گذشته ۱۲ بازی با پیراهن این تیم انجام داد و فقط یک گل زد. پائولوچی در تیم ملی زیر ۱۷ سال، زیر ۱۹ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۲۱ سال ایتالیا، مجموعا ۱۳ بازی انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. جالب است بدانید او در بین هواداران پرسپولیس به «مهاجم سابق یوونتوس» معروف شده ولی فقط ۴ بازی برای این تیم انجام داده که فیکس هم نبوده، آمارها نشان می دهد او فقط ۱۰۱ دقیقه برای بانوی پیر به میدان رفته است یعنی ۱۱ دقیقه بیش از یک بازی!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192923

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]