3

دبیرکل ناتو شایعات درباره حمله نظامی به ایران را رد کرد.

  • کد خبر : 19308
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶

دبیرکل ناتو با تاکید بر حمایت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از تلاشهای دیپلماتیک برای حل برنامه هسته ای ایران، شایعات درباره حمله نظامی به ایران را رد کرد. “آندرس فوگ راسموسن” روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران در بروکسل در پاسخ به این پرسش که “آیا برخی از دول غربی در پی آغاز یک حمله […]

دبیرکل ناتو با تاکید بر حمایت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از تلاشهای دیپلماتیک برای حل برنامه هسته ای ایران، شایعات درباره حمله نظامی به ایران را رد کرد.

“آندرس فوگ راسموسن” روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران در بروکسل در پاسخ به این پرسش که “آیا برخی از دول غربی در پی آغاز یک حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران هستند یا نه؟” گفت: ناتو به هیچ وجه در پی مداخله نظامی در ایران نیست.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس،وی تاکید کرد: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از تلاشهای سیاسی و دیپلماتیک برای حل برنامه هسته ای ایران حمایت می کند و این کشور نیز باید به قطعنامه های شورای امنیت پایبند باشد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده، اما غربی ها با نظامی جلوه دادن این برنامه تلاش کردند تا با اعمال تحریم های بیشتر مانع دستیابی ایران به حق مشروع هسته ای خود شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر