1

آغاز ثبت نام آرم ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۵ آبانماه

  • کد خبر : 19372
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۱۵

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام آرم ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۵ آبانماه گفت: سایت ثبت نام متقاضیان از فردا باز می شود. وحید نوروزی با اشاره به جزئیات ثبت نام برای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۱ گفت: تمامی افرادی […]

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام آرم ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۵ آبانماه گفت: سایت ثبت نام متقاضیان از فردا باز می شود.

وحید نوروزی با اشاره به جزئیات ثبت نام برای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۱ گفت: تمامی افرادی که دارای مشاغلی هستند که ضرورتا باید با خودروی شخصی خود وارد محدوده طرح ترافیک شوند می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر این که ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود گفت: متقاضیان می توانند تا پایان آبانماه به این سایت مراجعه کنند.

پرونده توزیع آرم های طرح ترافیک ۹۱ اسفند ماه بسته می شود

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک امسال زودتر از سالهای گذشته آغاز شد گفت:هر سال در روزهای ابتدایی آذرماه ثبت نام ها آغاز می شد اما امسال تنها دو هفته زودتر این کار آغاز شد و تمامی تلاش خود را می کنیم تا پایان اسفند ماه تمامی واجدان شرایط آرم های خود را دریافت کنند.

نوروزی ادامه داد: مرحله چاپ و توزیع آرم های طرح ترافیک مصادف بود با روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات عید نوروز که معمولا روزهای پر مشغله ای برای شهروندان است به همین دلیل امسال کمی زودتر از همیشه مراحل ثبت نام را آغاز می کنیم.

دریافت برگه معاینه فنی طبق قانون جدید

وی با اشاره به پنج ساله شدن مهلت برگه معاینه فنی خودروها گفت: ثبت نام ها بر اساس قانون انجام می شود و طبق قانون خودروها تا پنج سال از دریافت برگه معاینه فنی معاف هستند.

به گفته معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک تعداد مجوزهای طرح ترافیک تاکنون افزایش نداشته است.

وی افزود: در سال آتی هم همانند سال قبل تمام متقاضیان آرم از جمله خبرنگاران بایستی الزاما ثبت نام اینترنتی کنند و صدور حتی یک فقره آرم بدون ثبت نام اینترنتی، پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری، کنترل معاینه فنی به صورت کاملا آنلاین و پرداخت وجه آرم به صورت الکترونیکی و غیر حضوری امکان پذیر نیست.

رونمایی از آرم های جدید؛۳۰ آبان ماه

وی افزود: در تلاشیم تا بتوانیم در ۳۰ آبانماه سال جاری رونمایی کاملا متفاوتی از آرم طرح ترافیک سال ۹۱ در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران داشته باشیم.

نوروزی با بیان این که برای دریافت مجوز طرح ترافیک داشتن برگه معاینه فنی، عوارض شهرداری و عدم خلافی برای تمام خودروها الزامی است گفت:اطلاعات خودروهایی که مورد معاینی فنی قرار می گیرند از طریق سایت ستاد معاینه فنی و اطلاعات عوارض شهرداری نیز از طریق لینک عوارض قابل کنترل و دسترسی است.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با بیان این که افرادی که عوارض شهرداری را پرداخت نکرده باشند می‌توانند این عوارض را به صورت الکترونیک از طریق سایت شهرداری تهران بپردازند گفت: چنانچه در این زمینه بدهی داشته باشند نیز در سایت مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای متقاضیان دریافت مجوز طرح ترافیک، افراد واجد شرایط بر اساس امتیاز بندی و پارامترهای موثر و ضرورتی که برای استفاده از آرم طرح ترافیک دارند، اولویت بندی می شوند و در نهایت از طریق سایت شهرداری تهران اسامی آنها اعلام می شود.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: افراد واجد شرایط پس از تایید صلاحیت از طریق سایت مربوطه به دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری تهران مراجعه کرده و نسبت به ارائه مدارک و پرداخت الکترونیکی قبوض آرم اقدام می‌کنند.

وی با تاکید کرد: چنانچه واجدان شرایط هر یک از مستندات آنها که هنگام ثبت نام اظهار کرده اند درست نباشد، ثبت نام باطل محسوب شده و مجوزی دریافت نمی کنند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر