5

نظر رئیس جمهور حفظ وزارت ارتباطات با شکل کنونی است

  • کد خبر : 1950
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر رئیس جمهور حفظ این وزارتخانه به شکل کنونی است البته این موضوع دو سه ماه قبل مطرح شد. به گزارش واحد مرکزی خبر ، رضا تقی پور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: نظر دولت درباره ادغام وزارت امور زیربنایی در لایحه به مجلس شورای […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نظر رئیس جمهور حفظ این وزارتخانه به شکل کنونی است البته این موضوع دو سه ماه قبل مطرح شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رضا تقی پور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: نظر دولت درباره ادغام وزارت امور زیربنایی در لایحه به مجلس شورای اسلامی آمده و پیشنهاد دولت ادغام دو وزارتخانه است.

وی گفت: طبیعی است بر اساس قانون ، لوایح در مجلس بررسی می شود و نمایندگان نیز دیدگاه های خود را مطرح می کنند.

تقی پور افزود: دیروز در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافتم و دیدگاه های خود را درباره ادغام وزارت ارتباطات توضیح دادم که از نظر محتوایی این اقناع ایجاد شد که ادغام این وزارتخانه در مقطع کنونی به نفع کشور نیست.

وی گفت: نمایندگان مجلس درباره رعایت آیین نامه و تطبیق بازنگری با قانون ملاحظاتی دارند و این در اختیار مجلس است که اعلام کردند با توجه به این که مصوبه از شورای نگهبان بازگشته ، بازنگری در آن ممکن است.

تقی پور ، حوزه ارتباطات را از محورهای اساسی مقابله با قدرت ها در حوزه نرم افزاری دانست و افزود: تامین امنیت شبکه های ارتباطی از موضوعات اساسی است که قدم های خوبی در این زمینه برداشته ایم و تغییر ساختار در این عرصه ، ممکن است آن را تضعیف کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر