1

اعلام آمادگی برگزاری رایانه ای انتخابات در ۱۰ درصد حوزه انتخابیه تهران

  • کد خبر : 19605
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۲۱

استاندار تهران درباره برگزاری ۱۰ درصد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه ای در تهران گفت: ما آموزش های لازم را به عوامل برگزار کننده انتخابات برای این منظور داده ایم . مرتضی تمدن درباره برگزاری رایانه ای ۱۰ درصد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما آموزش های لازم را به عوامل […]

استاندار تهران درباره برگزاری ۱۰ درصد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت رایانه ای در تهران گفت: ما آموزش های لازم را به عوامل برگزار کننده انتخابات برای این منظور داده ایم .

مرتضی تمدن درباره برگزاری رایانه ای ۱۰ درصد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما آموزش های لازم را به عوامل برگزار کننده انتخابات برای این منظور داده ایم ولی باید مشروح این برنامه را  وزارت کشور به ما اعلام کند تا بتوانیم خود را با آن تنظیم کنیم.

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری رایانه ای انتخابات در ۱۰ درصد حوزه انتخابیه تهران گقت: ما آمادگی های لازم را برای این منظور داریم ولی منتظریم جزئیات و چگونگی آن را وزارت کشور به ما اعلام کند.

استاندار تهران در زمینه  نحوه رایانه ای کردن روند کار رای گیری نیز گفت: این امر نیز با اعلام جزئیات مشخص می شود ولی بر اساس تصمیم اتخاذ شده رای گیری در ۱۰ در صد حوزه های اخذ رای در تهران به صورت رایانه ای خواهد بود.

به گزارش مهر، وزیر کشور ۱۱مهر ماه  با بیان اینکه در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۰ درصد از شعب اخذ رای از طریق رایانه ای مراحل انتخابات را انجام می دهند، گفت: بالغ بر ۹۵ درصد فرآیند انتخاباتی در کل کشور از طریق رایانه ای برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]