1

هدیه تهرانی دوباره پرکار می‌شود

  • کد خبر : 196140
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران در دهه ۱۳۷۰ که در سال‌های اخیر کم‌کار شده بود، سال گذشته در «عادت نمی‌کنیم» حضور یافت و زمزمه حضورش در دو فیلم دیگر نیز شنیده شد که در نهایت در آن‌ها حضور نیافت، اما به نظر می‌رسد او از سال گذشته تصمیم گرفته به روزهای پرکارش در سینما بازگردد، تهرانی فروردین‌ماه امسال بازی در فیلم «پدیده» را به پایان برده و به تازگی برای حضور در دو پروژه جدید نیز به توافق رسیده است.

به گزارش افق، هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران در دهه ۱۳۷۰ که در سال‌های اخیر کم‌کار شده بود، سال گذشته در «عادت نمی‌کنیم» حضور یافت و زمزمه حضورش در دو فیلم دیگر نیز شنیده شد که در نهایت در آن‌ها حضور نیافت، اما به نظر می‌رسد او از سال گذشته تصمیم گرفته به روزهای پرکارش در سینما بازگردد، تهرانی فروردین‌ماه امسال بازی در فیلم «پدیده» را به پایان برده و به تازگی برای حضور در دو پروژه جدید نیز به توافق رسیده است.

هدیه تهرانی از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۸، در ۲۴ فیلم سینمایی حضور یافت و سال‌های نسبتا پرکاری را تجربه کرد، اما درست بعد از بازی در «هفت دقیقه تا پاییز» ساخته علیرضا امینی در سال ۱۳۸۸ بود که حضور او به یکباره در سینمای ایران کمرنگ شد و پس از آن تنها در ۴ فیلم نقش‌آفرینی کرد؛ «یک روز دیگر» و «پل چوبی» ساخته ۱۳۹۰، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ۱۳۹۱ و حضور کوتاهی در «روز مبادا» ۱۳۹۳، تمام فیلم‌هایی بود که او در طی ۵ سال به کارنامه‌اش اضافه کرد.

تهرانی پس از این کم‌کاری، سال‌ گذشته در فیلم «عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان بازی کرد و با همین فیلم نیز در جشنواره سی‌وچهارم حاضر شد، البته او قرار بود در فیلم «نقطه کور» مهدی گلستانه نیز حضور داشته باشد اما این اتفاق نیافتاد و فیلم گلستانه با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون هانیه توسلی، محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، محسن کیایی و… ساخته شد. با این‌حال همین ‌که علیرضا امینی نیز از موافقت این بازیگر برای بازی در «عقربه روی ۲۲۰» خبر داد، کافی بود تا مشخص شود تهرانی تصمیم گرفته کم‌کاری را کنار بگذارد؛ اگرچه هنوز خبری از ساخت این فیلم نشده است.

تهرانی همچنین اواخر سال گذشته در فیلم دیگری نیز حضور یافت؛ «پدیده» سومین ساخته علی احمدزاده است که تا کنون دو فیلم اکران نشده «مهمونی کامی» و «مادر قلب‌اتمی» را در کارنامه دارد و فیلم‌برداری آن فروردین امسال به پایان رسیده است، تهرانی در این فیلم پربازیگر، با چهره‌هایی چون امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، نازنین فراهانی، مریم پالیزبان،لیلا زارع، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی، رضا کولقانی، اشکان مهری، رضا بهبودی، احسان امانی،سام نوری و … همبازی شده است.

از سوی دیگر در حالی که هنوز خبری از اکران این فیلم به گوش نرسیده، بازیگر فیلم «قرمز» با برادران جلیلوند هم برای بازی در فیلم جدیدشان قرارداد بسته است، «بدون تاریخ، بدون امضا» دومین فیلم سینمایی وحید جلیلوند است که به تهیه کنندگی علی جلیلوند به زودی وارد مرحله تولید می‌شود و از دوماه گذشته، مراحل پیش‌تولید را از سرگذرانده است.

دیگر بازیگرانی که نامشان برای این پروژه رسانه‌ای شده ‌امیر آقایی، نوید محمدزاده و سعید داخ هستند که جمعی از هنرجویان تئاتر نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که وی را پیش از این می‌شناخته است.» فیلم قبلی برادران جلیلوند «چهارشنبه ١٩ اردیبهشت» است که تحسین منتقدان را به همراه داشته.

به جز این فیلم، تهرانی قرار است یکی از بازیگران اصلی فیلمی از آیدا پناهنده به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر باشد که «اسرافیل» نام دارد و این روزها مرحله پیش تولید را می‌گذراند.

روابط عمومی این فیلم نیز خبر داده تاکنون به جز تهرانی با بازیگرانی چون مریلا زارعی و پژمان بازغی به توافق رسیده‌اند و سایر بازیگران نیز به زودی انتخاب خواهند شد. فیلم‌نامه «اسرافیل» توسط پناهنده و ارسلان امیری نوشته شده است و درامی درباره چالش‌ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی خواهد بود.

به این ترتیب تهرانی تا کنون یک فیلم اکران نشده را در کارنامه‌اش ثبت کرده و قرار است در دو فیلم دیگر نیز حضور یابد؛ با این حساب امسال باید منتظر روی پرده رفتن سه فیلم با بازی او و به احتمال فراوان حضور پررنگش در جشنواره فجر باشیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=196140

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر