1

باشگاه استقلال به منصوریان و همکارانش اعتماد دارد

  • کد خبر : 197040
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

مدیر آکادمی باشگاه استقلال، معتقد است که استقلال باید در تعطیلات لیگ برتر روی هماهنگی تیمی‌اش کار کند.

صادق ورمزیار ورمزیار: باشگاه استقلال به منصوریان و همکارانش اعتماد دارد

صادق ورمزیار در خصوص شرایط فعلی استقلال بعد از نتیجه نگرفتن در چهار بازی ابتدایی به خبرورزشی گفت: در حال حاضر بهترین فرصت برای استقلال است که در این تعطیلات از لحاظ روحی ریکاوری شود و به هماهنگی لازم برسد. بحث فنی و تاکتیکی استقلال پیچیده نیست، اگر بازیکنان این تیم هماهنگ شوند و انجام شرح وظایف به ‌خوبی مشخص شود، قطعاً استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

این تیم واقعاً بازیکنان خوبی دارد. ورمزیار در مورد اینکه برخی معتقدند کادر فنی استقلال باید تقویت شود، عنوان کرد: وقتی به یک کادر فنی اعتماد می‌کنید باید از او حمایت کنید. اگر هم سرمربی یا مربی به این نتیجه رسید که کارش نتیجه نمی‌دهد، خودش می‌تواند در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. باشگاه استقلال به منصوریان و همکارانش اعتماد دارد و آنها تلاش می‌کنند تا خیلی زود شرایط را تغییر دهند.

 

به هر حال شرایط تیم‌هایی مثل پرسپولیس و ذوب‌آهن در فصل گذشته می‌تواند الگو باشد و آنها از یک شرایط بحرانی توانستند به موفقیت برسند.

 

او در مورد عدم دعوت از برخی بازیکنان استقلال به تیم ملی و نمایش نه‌چندان خوب بختیار رحمانی و کاوه رضایی عنوان کرد: کاوه قطعاً یکی از بازیکنان خوب استقلال است که تمام توان خودش را در زمین می‌گذارد، بختیار هم شرایط خوبی دارد و من مطمئن هستم آنها با تمام توان و دل‌شان تلاش می‌کنند تا به روزهای خوب برسند. در آینده بختیار و رضایی به تیم ملی دعوت خواهند شد و معتقدم بازیکنانی مثل علی قربانی و یعقوب کریمی هم می‌توانند جزو بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باشند.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=197040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر