3

” سید مرتضی اسماعیلی طبا ” مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شد

  • کد خبر : 19801
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴

استاد آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از سمت خود کنار گذاشته شد و به جای وی اسماعیلی طبا منصوب شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی ” سید مرتضی اسماعیلی طبا ” را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد. به گزارش بی باک، طی تغییراتی در […]

استاد آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از سمت خود کنار گذاشته شد و به جای وی اسماعیلی طبا منصوب شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی ” سید مرتضی اسماعیلی طبا ” را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.

به گزارش بی باک، طی تغییراتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد حسین استاد آقا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تغییر کرد.

بنابر گزارشات ، محمد حسین استاد آقا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از سمت خود کنار گذاشته شد و به جای وی اسماعیلی طبا  منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی ” سید مرتضی اسماعیلی طبا ” را به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.

متن کامل حکم بدین شرح است :

نظر به سوابق اجرایی ، تعهد ، توانمندی و شایستگی های جناب عالی به موجب این حکم به عنوان ” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم “منصوب می شوید.

امید است با تعامل با اهل فرهنگ و همکاری با مقامات استانی و استفاده از تجربیات و توان کارشناسان آن اداره کل در انجام وظایف و برنامه ها در چارچوب قوانین و مقررات موفق و موید باشید.

بهروزی شما و علاقه مندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامیمان را از بارگاه باهر تعالی مسئلت می نمایم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]