3

بررسی تخلفات قوه مجریه توسط نمایندگان

  • کد خبر : 1987
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۱

ولی اسماعیلی گفت: فراکسیون اصولگرایان گزارشات استانی نمایندگان از نحوه عملکرد دولت در انتخابات یا تخلفات قوه مجریه را بررسی می‌کند. ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تذکر به رئیس جمهور و سئوال از وزیر کشور دو راهکار فراکسیون اصولگرایان برای مقابله با دخالت های احتمالی دولت در انتخابات است، […]

ولی اسماعیلی گفت: فراکسیون اصولگرایان گزارشات استانی نمایندگان از نحوه عملکرد دولت در انتخابات یا تخلفات قوه مجریه را بررسی می‌کند.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تذکر به رئیس جمهور و سئوال از وزیر کشور دو راهکار فراکسیون اصولگرایان برای مقابله با دخالت های احتمالی دولت در انتخابات است، اظهار داشت: دخالت دولت در انتخابات غیر قانونی بوده و لطمات جبران ناپذیری به استقلال قوه مقننه به عنوان پشتوانه نظام وارد می سازد.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: نزدیکی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به باندهای قدرت و ثروت استقلال مجلس آینده را به عنوان خطری جدی تهدید می کند.

وی در تشریح عملکرد فراکسیون اصولگرایان در انتخابات آینده اظهار داشت: فراکسیون نقش مشاوره ای برای کمیته انتخاباتی و جامعتین جهت ارائه مدل انتخاباتی حضور اصولگرایان در انتخابات آینده به ویژه در شهرستانها خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر