4

تیم‌ملی فوتسال می‌تواند بهترین تیم تاریخ باشد

  • کد خبر : 199290
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۵۰

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال معتقد است تیم ملی بسیار بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند بهترین عملکرد ایران در تاریخ جام جهانی را داشته باشد.

به گزارش افق، حسین شمس در مورد حضور تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا عنوان کرد: تیم ایران اگر بتواند از بین هم‌گروهی‌های خود فقط یک تیم را ببرد به مرحله بعد صعود می‌کند بنابراین صعود بسیار راحت است و ما قطعاً از گروه خود صعود می‌کنیم. فقط تنها مسئله مهم این است که بتوانیم به عنوان تیم اول یا دوم صعود کنیم، چون اگر سوم شویم باید با تیم اول گروه مقابل بازی کنیم که بسیار سخت است. باید حداقل آذربایجان و مراکش را شکست دهیم تا در مراحل بعد کار راحتی داشته باشیم.

وی افزود: تیم بسیار خوبی داریم و در همه نقاط از بازیکنان بسیار عالی بهره می‌بریم. نکته امیدوار کننده در تیم ایران این است که بازیکنان شش سال است در کنار هم بازی می‌کنند و با هم هماهنگ هستند. تیم ما در خط دروازه نیز دو دروازه‌بان بسیار عالی دارد و من خیلی امیدوار هستم که این تیم به جمع چهار تیم نهایی برسد و برای کشور افتخار آفرینی کند.

شمس با تأیید این نکته که گفته می‌شود این تیم بهترین تیم تاریخ ایران است، گفت: تیم ما بسیار نیمکت قوی دارد و وقتی کادرفنی بازیکنی را تعویض می‌کند به هیچ وجه در آن پست تیم دچار مشکل نمی‌شود. همچنین نزدیک به هشت بازیکن تیم ملی از تیم گیتی پسند بوده و با هم هماهنگ هستند. این تیم می‌تواند بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران در جام‌جهانی باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنان چند سال است کنار هم بازی می‌کنند، بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتند. در تورنمت تایلند تیم ما با وجود شکست و کسب رتبه سوم، درس‌های زیادی در دفاع آموخت. تیم ما مقابل تایلند روی کرنر‌ها و شروع دوباره مشکلات زیادی در دفاع داشت که در آن دیدار برای کادرفنی مشخص شد و برطرف شدن این مشکلات در بازی با ازبکستان بسیار کمک کرد اما ای کاش با چند تیم درجه اول بازی می‌کردیم تا نقاط ضعف تیم، برای کادرفنی بیشتر مشخص می‌شد.

جام‌جهانی فوتسال ۲۰۱۶ کلمبیا از تاریخ ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر برگزار می‌شود که ایران در گروه F این رقابت‌ها با اسپانیا، آذربایجان و مراکش هم‌گروه است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر