4

واکنش دوباره چمران به بحث واگذاری املاک: عده‌ای دوست دارند بین ما تفرقه بیندازند

  • کد خبر : 199425
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری تهران نسبت به تذکر پیش از دستور حافظی واکنش نشان داد.

 ایسنا نوشت: ناصر امانی صبح امروز در واکنش به تذکر رحمت الله حافظی مبنی بر رپورتاژ آگهی صدا و سیما برای شهرداری تهران در شب گذشته گفت: از تذکر حافظی تعجب می‌کنم چرا که دو هفته تمام رسانه‌های داخلی و خارجی بر اساس یک سوال که یک بازرس سازمان بازرسی از مدیران شهری کرده موج رسانه‌ای ایجاد کرده‌اند و این در حالیست که این تنها یک سوال است و قرار بود که بعد از جوابدهی شهرداری به این سوال اطلاعات جمع بندی، تجزیه و تحلیل و نهایتا گزارش آن به شهرداری برسد که بتوانیم به آن جواب دهیم. اما هیچ کدام از این مراحل طی نشده و تنها دو صفحه سوال به دست شهرداری رسید و مشخص نیست که به چه شکل این سوالات به سایت‌ها رسیده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه رسانه‌ها دو هفته است که با این بهانه نظام را مورد هجمه قرار داده و اعتماد سلب کرده‌اند، افزود: شهرداری دو هفته سکوت کرد و حالا پس از دو هفته بمباران اطلاعاتی، نیم ساعت در رسانه ملی توضیح داد و این جرم است؟ آیا باید همچنان ساکت و سربه زیر می‌ماندیم که ما را بکوبند؟

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها اعتبار ۱۵۰ مدیر شهرداری را با انتشار نام آنها در لیست دریافت کنندگان املاک به باد هوا دادند، گفت: شما می‌گویید تا موقعی که قوه قضائیه اقدامات خود را در زمینه روشن کردن این موضوع به اتمام نرسانده قضاوت نکنید اما می‌گویید که تعاونی املاک در شهرداری محملی برای تخلف است که این قضاوت نادرست است.

در ادامه مهدی چمران نیز با بیان اینکه دشمنان از خارج از کشور برنامه‌هایی دارند، گفت: عده‌ای دوست دارند بین ما تفرقه بیندازند و ما نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر