3

قیمت نفت خام و طلا در بازارهای جهانی در مقایسه با روز گذشته

  • کد خبر : 19947
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۱۴

قیمت نفت خام و طلا در بازارهای جهانی امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است. به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در بازار نیویورک با افزایش چهارده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و شش دلار و بیست و چهار سنت در […]

قیمت نفت خام و طلا در بازارهای جهانی امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است. به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در بازار نیویورک با افزایش چهارده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و شش دلار و بیست و چهار سنت در هر بشکه رسیده است. این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت با بیست و سه سنت کاهش به قیمت یکصد و دوازده دلار و بیست و هشت سنت در هر بشکه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود. قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است.

هر اونس طلا با شش دلار و بیست و هشت سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و هفتصد و پنجاه و یک دلار و شصت و هشت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. این درحالی است که هر اونس نقره با سی و چهار ممیز چهل و هفت صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و هفت سنت به ارزش سی و سه دلار و بیست و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصد و هجده دلار و هشتاد و هفت سنت خرید و فروش می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر