4

برخورد با جریان انحرافی نباید محدود به تهران باشد

  • کد خبر : 1998
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۰

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سناریو جریان انحرافی برای مجلس آینده، گفت: این جریان در صدد است با مطرح کردن موضوعات فرعی نظیر جن‌گیری و تلاش برای تخریب شخصیت‌ها، با منحرف کردن اذهان، اقدامات خود برای مجلس آینده را محقق کند. حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس شورای اسلامی […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سناریو جریان انحرافی برای مجلس آینده، گفت: این جریان در صدد است با مطرح کردن موضوعات فرعی نظیر جن‌گیری و تلاش برای تخریب شخصیت‌ها، با منحرف کردن اذهان، اقدامات خود برای مجلس آینده را محقق کند.

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی، اظهار داشت: این جریان، گروه‌ ۱۵۰ نفره‌ای را در استان‌های مختلف تشکیل داده‌ است.

وی با بیان اینکه این گروه از سال گذشته توسط جریان انحرافی تشکیل شده، گفت: هدف این جریان این است که برای مجلس آینده، استراتژی ۱۵۰ نماینده را اجرایی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم تصریح کرد: این جریان درصدد است با مطرح کردن موضوعات فرعی نظیر جن‌گیری و تلاش برای تخریب کسانی که موضع در مقابل آنها می‌گیرند اذهان را منحرف کنند تا اقدامات خود را برای مجلس آینده محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عوامل این جریان در استان‌ها فعال‌تر شده‌اند، اظهار داشت: برای نمونه در استان کرمانشاه، عوامل این جریان اقدامات خود برای تخریب نمایندگان را شروع کرده‌اند و در اظهارات خود به نمایندگان توهین می‌کنند.

نماینده مردم اسلام‏آباد غرب در مجلس با بیان اینکه برخورد با جریان انحرافی نباید محدود به تهران باشد، تاکید کرد: این در حالی است که عوامل این جریان در شهرستان‌ها فعالیت خود را ادامه می‌دهند لذا دادستان‌ها باید به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کنند و پرونده تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه در لیست ۱۵۰ نفره جریان انحرافی تعدادی از نمایندگان فعلی نیز حضور دارند، آنها را کسانی توصیف کرد که در راستای سیاست‌های این جریان عمل می‌کنند و در تحمیل سکوت به مجلس در برابر اقدامات این جریان در دولت نقش داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر