6

تیم ملی ایران برای بازی روز سه شنبه به اندونزی رفت

  • کد خبر : 20130
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۴۳

تیم ایران بامداد روز شنبه از منامه عازم دوحه قطر شد. این پرواز تنها ۳۵ دقیقه به طول انجامید. اعضای تیم ملی پس از توقفی دو ساعت و نیمه در فرودگاه دوحه، از این کشور با یک پرواز مستقیم که ۹ ساعت طول کشید به جاکارتا پرواز کردند و ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی وارد […]

تیم ایران بامداد روز شنبه از منامه عازم دوحه قطر شد. این پرواز تنها ۳۵ دقیقه به طول انجامید.

اعضای تیم ملی پس از توقفی دو ساعت و نیمه در فرودگاه دوحه، از این کشور با یک پرواز مستقیم که ۹ ساعت طول کشید به جاکارتا پرواز کردند و ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی وارد فرودگاه سوکارنو این شهر شدند.

تیم ایران سپس به هتل ‘ساهید جایا’ جاکارتا منتقل شد و بازیکنان پس از صرف شام بلافاصله به اتاق های خود رفتند تا استراحت کنند.

کادر فنی به منظور رفع خستگی بازیکنان به دلیل سفر طولانی، صبح یکشنبه را نیز به آنان استراحت داد و نخستین تمرین تیم ساعت ۱۶ (۱۲:۳۰ به وقت ایران) برگزار می شود.

دیدار برگشت تیم های ملی اندونزی و ایران ساعت ۱۹:۰۰ روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت ایران) در جاکارتا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی رفت در تهران با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بود.

* امور تشریفات فرودگاهی تیم ایران در فرودگاه جاکارتا زمان زیادی نبرد، زیرا حامد مومنی یکی از اعضای اجرایی کادر تیم ملی یک روز قبل به جاکارتا رفته و مقدمات کار را فراهم کرده بود.

* فدراسیون اندونزی هتل مناسبی را برای تیم ایران در نظر نگرفته و با این که هتل ساهیدجایا ظاهرا پنج ستاره است، اما امکانات آن در حد یک هتل سه ستاره می باشد. در اتاق های هتل اینترنت وجود ندارد و برای استفاده از اینترنت باید به طبقه همکف هتل مراجعه کرد. اتاق های هتل شرایط هتل های پنج ستاره را ندارد و در مجموع انتظار می رفت برای تیم ایران هتل مناسب تری در نظر گرفته شود.

* همچنین این هتل به دلیل برگزاری بازی های جنوب شرق آسیا در اندونزی، بسیار شلوغ است و تیم هایی از کشورهای گوناگون این منطقه آسیا در این هتل مستقر هستند.

* هوای جاکارتا گرم و شرجی است و باران های موسمی در این فصل سال در این شهر می بارد. صبح یکشنبه هم به یکباره باران شدیدی باریدن گرفت و پس از دقایقی متوقف شد/ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]