2

حمایت جالب علی‌منصور از «عامل» بدبختی‌های استقلال!

  • کد خبر : 202091
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

شنیده‌ام او گفته در مورد بدهی‌های استقلال از من سوال شود که دست‌فرمانم به این سمت بوده. شاید او فرق فرمان و بیل را تشخیص نمی‌دهد!

بانک ورزش – علیرضا منصوریان بعد از چند روز سکوت امروز در گفتگویی اعلام کرد همه استقلالی‌ها باید متحد شوند و کاملا به حمایت از پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال پرداخت.

 

جالب است بدانید، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال چند روز پیش با یک خبرگزاری به گفتگو پرداخت و به شدت علیه توفیقی موضع گرفت. فتح‌الله زاده که علاقه خاصی به مدیریت در باشگاه استقلال دارد، گفته بود: من نمی‌دانم این شخص (توفیقی) چه کاره است که مرتب در مورد دیگران صحبت می‌کند. همه بدبختی‌های استقلال در این سال‌هایی که جام نیاورد به این آقا مربوط می‌شود. من که می‌دانم او به واسطه چه آشنایی به استقلال آمده ولی باید بداند که فرافکنی بس است. ابتدا گفت ۱۲۰ میلیارد بدهی بالا آورده‌ایم و حالا جای شکرش باقی است که انگ ۷۰ میلیارد بدهی را به ما چسباند. من کی ۷۰ میلیارد بدهی داشتم. شنیده‌ام او گفته در مورد بدهی‌های استقلال از من سوال شود که دست‌فرمانم به این سمت بوده. شاید او فرق فرمان و بیل را تشخیص نمی‌دهد!
حالا علیرضا منصوریان که از حمایت فتح‌الله زاده هم برخوردار است، طرف توفیقی را گرفته و از سعه صدر او در قبال این اظهارات تشکر کرده است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]