2

لزوم توجه به شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در لایحه جامع نظام انتخابات

  • کد خبر : 202876
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با وجود ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری، لازم است که مسیر تحقق این سیاست های کلی مهیا شود.

لزوم توجه به شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در لایحه جامع نظام انتخابات

محمدمهدی مفتح در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بررسی لایحه جامع نظام انتخابات در هیئت دولت، اظهار داشت: برای تحقق اهدافی که در این لایحه مشخص شده است، باید مسیر مشخصی تعیین شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید لایحه را تحویل دهد تا مشخص شود موضوعاتی مانند الکترونیکی شدن انتخابات و شفاف سازی هزینه های انتخاباتی به چه نحوی قرار است که انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت لایحه را ندهد مجلس باید طرحی را تهیه کند.

مفتح در خصوص اهمیت تهیه لایحه جامع نظام انتخابات توسط دولت، متذکر شد: ارزیابی من از تهیه لایحه جامع نظام انتخابات مثبت است و لازم می‌دانم که این لایحه تهیه شود.

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها باید مشخص شود، افزود: شفاف سازی هزینه های انتخاباتی باید در لایحه جامع نظام انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری، گفت: با وجود ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری، لازم است که مسیر تحقق این سیاست های کلی مهیا شود./

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]