1

حضرتی: نظرات درباره آشتیانی و صالحی امیری مثبت است

  • کد خبر : 203448
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی نظری مثبت داریم.

حضرتی

به گزارش افق نیوز به نقل از ایرنا، الیاس حضرتی درباره رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی مسئولیت سه وزارتخانه اظهار داشت: قرار شد دوشنبه آینده فراکسیون امید آنها را دعوت کند و برنامه های آنها را استماع کرده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: نظر شخصی من درباره فخرالدین احمدی دانش آشتیانی جهت تصدی پست وزارت آموزش و پرورش و سیدرضا صالحی امیری برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مثبت است اما درباره آقای سلطانی فر در حال فکر کردن هستم.
نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که گفته می شود رییس جمهوری نباید افرادی را که قبلا رای اعتماد کسب نکرده اند، دوباره به مجلس معرفی می کرد، گفت: این سخنان زیاد مهم نیست اما متاسفانه رییس جمهوری از دایره کوچکی از اطراف خود، افراد را برای تصدی پست ها معرفی می کند.
وی اظهار داشت: برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان دهها فرد کارآزموده و باتجربه داریم که می توان آنها را برای تصدی این پست معرفی کرد و نباید فردی که خودش مسئولیت دارد و در آن پست ثتبیت شده است را برای تصدی پست دیگری معرفی کنیم.
صبح امروز هیات رییسه مجلس نامه رییس جمهوری برای معرفی سه وزیر پیشنهادی جهت تصدی پست های وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را اعلام وصول کرد.
قرار است سه شنبه آینده جلسه رای اعتماد به این سه وزیر پیشنهادی برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر