3

غیاثی:قرار نیست رئیس کمیته داوران شوم/ با اصفهانیان اختلافی ندارم

  • کد خبر : 203717
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

مشاور کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: من از این طرح تنبیه و تشویق کردن داوران استقبال می کنم و به کامرانی فر تبریک می گویم. 

غیاثی:قرار نیست رئیس کمیته داوران شوم/ با اصفهانیان اختلافی ندارم

سیدرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با حکم مشاور کمیته داوران که برای او صادر شده، اظهار داشت: این حکم با توجه به رفاقت دیرینه که من و تاج از زمان قدیم با یکدیگر داریم، صادر شده است. البته من با تاج قبلا در زمانی که رئیس کمیته داوران بود، کار کردم و مدتی هم هست که پیشنهاد حضورم در فدراسیون به عنوان مشاور خود را مطرح کرده است.

وی درباره اینکه مشاور تاج محسوب می شود یا اصفهانیان عنوان کرد: این موضوع خیلی مهم نیست اما برداشت من این بوده که به عنوان مشاور تاج در کمیته داوران انتخاب شده ام.

رئیس سابق کمیته داوران درباره انتقاداتش از اصفهانیان و اینکه با او اختلاف دارد یا خیر، تصریح کرد: من با اصفهانیان نیز صحبتی در این مدت داشتم و او نیز می دانست که قرار است چنین حکمی برای من صادر شود. به هر حال بحث اختلاف شخصی نیست و اگر هم من انتقادی کردم، سازنده بوده است. مدتی به خاطر بحث دوشغله ها به اصفهانیان انتقاد کردم که قانون کشور است. من هیچ اختلاف شخصی با وی ندارم.

غیاثی درباره اینکه به نظر می رسد او بعد از مدتی جای اصفهانیان را خواهد گرفت، گفت: خیر، من اصلا چنین هدفی ندارم. من برای مشاوره آمدم و هیچ سمتی اجرایی هم نخواهم داشت. به هر حال اصفهانیان کارش را انجام می دهد و امیدوارم من هم بتوانم کمک کنم. در ضمن رئیس کمیته داوران باید عضو هیات رئیسه فدراسیون باشد.

وی درباره اینکه کامرانی فر با مصاحبه امروز خود داوران را تهدید کرده در صورت کم کاری و اشتباه به دسته های پایین تر سقوط می کنند، بیان داشت: من در زمانی که خودم رئیس کمیته داوران بودم، بدتر از این با داوران صحبت می کردم. اگر قرار باشد رئیس دپارتمان داوری فقط چینش انجام دهد، درست نیست. داوران باید بدانند که زیر ذره بین هستند و ممکن است که به خاطر عملکرد ضعفیشان تنبیه شوند. من از این طرح تنبیه و تشویق کردن داوران استقبال می کنم و به کامرانی فر تبریک می گویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]