3

قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان برای گفتگو با مقامات روسیه وارد این کشور شد

  • کد خبر : 2039
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۱

سید امیر منصور برقعی، به منظورشرکت در اجلاس بین المللی اقتصاد که در شهر سن پترزبورگ  فدراسیون روسیه برگزار می شود به روسیه رفته است. مقامات و شخصیتهای برجسته خارجی در اجلاس بین المللی اقتصاد، سیاستها و دیدگاههای مهم درباره تحولات و روند اقتصاد جهانی را تبیین و راهکارهای مورد نظر برای پیشبرد و حل […]

سید امیر منصور برقعی، به منظورشرکت در اجلاس بین المللی اقتصاد که در شهر سن پترزبورگ  فدراسیون روسیه برگزار می شود به روسیه رفته است.

مقامات و شخصیتهای برجسته خارجی در اجلاس بین المللی اقتصاد، سیاستها و دیدگاههای مهم درباره تحولات و روند اقتصاد جهانی را تبیین و راهکارهای مورد نظر برای پیشبرد و حل و فصل مسائل اقتصاد جهانی را ارائه خواهند کرد.

قائم مقام وزارت امور خارجه ایران نیز قرار است در این اجلاس، دیدگاه جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات و مسائل مهم اقتصاد جهانی را تشریح کند.

قائم مقام وزارت امور خارجه ایران در اولین روز سفر کاری با ویکتور مل نیکوف معاون رئیس کل بانک مرکزی روسیه و الکسی بارادفکین معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و درباره مناسبات و روند همکاری های دوجانبه مسکو – تهران بحث و تبادل نظر می کند.

پیگیری نکات مورد توافق روسای جمهور دو کشور ایران و روسیه “در حاشیه  اجلاس آستانه” و بررسی راهکارهای مناسب به منظور ایجاد تسهیلات و تسریع در روند توسعه همکاری و اجرای توافقات در حوزه های مورد علاقه و متنوع سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور از جمله مهمترین محورهای گفتگوی برقعی با مقامات روس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر