1

آنها که منصور را نمی شناختند جلوی دوربین ها قیافه صاحب عزا گرفتند / مدیران استقلال در حد نام آن نیستند

  • کد خبر : 204336
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال این روزها دل خوشی از یکسری مدیران و سیستم مدیریت در باشگاه استقلال ندارند. یکی از آنها محمد نوری، مدافع پیشین آبی پوشان است که در دهه هفتاد پیراهن این تیم را بر تن می کرد.

محمد نوری پیشکسوت استقلال آنها که منصور را نمی شناختند جلوی دوربین ها قیافه صاحب عزا گرفتند / مدیران استقلال در حد نام آن نیستند

محمد نوری با ابراز دلخوری از سیستم مدیریت در باشگاه استقلال اظهار داشت: «متاسفانه بعضی ها در حد استقلال نیستند اما این روزها در این باشگاه حاکم شده اند و باشگاه استقلال باید با برنامه های آنها پیش برود.»

مدافع پیشین استقلال اضافه کرد: «گرچه دکتر گودرزی دیگر سمتی ندارد، اما من از ایشان همچنان گله دارم. دکتر گودرزی نباید اجازه می داد که شأن باشگاه استقلال با مدیرانش پایین بیاید. در حالی که این باشگاه خودش سرمایه های مدیریتی دارد که همه باشگاه های بزرگ لیگ برتری حسرت داشتن یکی از آنها را می خورند. دکتر گودرزی سکان مدیریت باشگاه استقلال را به دست افرادی داد که نه تجربه کافی در این زمینه داشتند و نه در جامعه ورزش شناخته شده بودند. به جای آن که مدیران با تجربه بیایند و به استقلال کمک کنند، استقلال را کردند آموزشگاه مدیریت ورزشی. یعنی عده ای باید می آمدند و در این باشگاه آموزش مدیریتی می دیدند.»

وی ادامه داد: «حاصل این مدیریت را هم دیدیم. استقلال تیمی بود که سال ها رده های میانی جدول را هم به خود ندیده بود. اما در این فصل این تیم شرایط جالبی ندارد. من به منصوریان نقدی ندارم. او یک مربی جوان است و بنده خدا هر چه در توان دارد برای استقلال می گذارد. همه هوادارن هم منصوریان را دوست دارند و خواهان موفقیت او هستند. اما برای موفقیت یک تیم، عملکرد تیم بیرونی و تیم مدیریتی به مراتب مهمتر از عملکرد تیم درون میدانی است. استقلال تیم درون میدانی خوبی دارد. اما تیم بیرون میدانی اش در حد استقلال نیست.»

پیشکسوت آبی ها در ادامه گفت: «وقتی تصاویر مربوط به تشییع جنازه منصور خان را دیدم دلم گرفت. چرا باید اکبر کارگر جم در صف آخر تشییع کنندگان باشد و یک عده که استقلال را به چشم بنگاه تبلیغاتی نگاه می کنند جلوی دوربین ها قیافه صاحب عزا به خود بگیرند؟ افرادی که شاید تا پارسال نمی دانستند فردی به اسم منصور پورحیدری روی این کره خاکی وجود دارد.»

هوادار

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204336

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]