1

رئیس قوه قضاییه با حضور در دانشگاه‌ها به سوالات دانشجویان پاسخ دهد

  • کد خبر : 204600
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت گفت: از رئیس قوه قضاییه دعوت می‌کنیم به تاسی از شهید بهشتی با حضور در محیط‌های دانشگاهی به سؤالات دانشجویان پاسخ دهد چراکه قوه قضائیه که یک نهاد انقلابی است باید با مفاسد برخورد کند.

تشکل دانشجویی

به گزارش ایسنا، اسماعیل کوهی‌مقدم نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت طی سخنانی در پیش خطبه‌ نماز جمعه امروز تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی با عدالتخواهی آغاز شده است، گفت: تضاد طبقاتی در حال افزایش است و مردم متوسط توان مالی ندارند.

وی با اشاره به پیامی خطاب به سران سه قوه گفت: جمهوری اسلامی نباید در راه اهدافش که مقابله با فساد است دچار غفلت شود، البته از مدیران دولتی هزار میلیاردی نمی‌توانیم انتظار برخورد داشته باشیم اما قوه قضائیه که یک نهاد انقلابی است و اعمالش به پای اسلام نوشته می‌شود باید برخورد کند.

کوهی‌مقدم خطاب به مسئولان قوه قضائیه اعلام کرد: امروز ما تشنه عدالتیم، تشنه مبارزه با فساد که نه به صورت مقطعی بلکه به صورت سیستمی است.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت اظهار کرد: آنچه مردم را آزار می‌دهد سختی معیشت نیست بلکه بی‌عدالتی است، به طور مرتب اخبار پرداختی‌های بسیار نامتعارف و ویژه‌خواری‌های عجیب به گوش می‌رسد که اهمال‌ها و مصلحت‌اندیشی‌ها در این زمینه لگد زدن به انقلاب است.

وی گفت: گاهی افشاگران فساد در جامعه بیش از مفسدان درگیر هستند، در برخی کشورها به افشاگران فساد جایزه می‌دهند. ما نمی‌خواهیم به افشاگران جایزه بدهند اما حداقل انتظارمان این است که با مفسدان برخورد کنند.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت گفت: چرا تا زمانی که کسی در مسئولیتی حضور دارد باید برای وی مصونیت قضایی قائل شویم؟ برای حفظ آبروی نظام؟ آبروی نظام به آبروی مفسدان گره نخورده است. با چه مجوزی انقلاب را فدای آنها می‌کنیم؟

وی خطاب به رئیس قوه قضاییه افزود: اینجانب به عنوان نماینده دانشجویان اعلام می‌دارم ضمن تشکر از برخی مواضع شما که قاطعانه مانع تلاش برخی سیاسیون در سیاسی‌کاری و انحراف افکار عمومی شده‌اید، از شما دعوت می‌کنم به تاسی از شهید بهشتی با حضور در محیط‌های دانشگاهی به سؤالات دانشجویان پاسخ دهید، همه تشکل‌ها چشم انتظار حضور شما هستند.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت گفت: همه تشکل‌ها با هر گرایشی باید برای مبارزه با فساد برنامه دقیق داشته باشند، اگر رهبری یک بار فرمان ۸ ماده‌ای مقابله با فساد را صادر کردند بارها مطالبه‌گری خود را از قشر دانشگاهی اعلام کردند که البته کارهایی صورت گرفته ولی تا نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر گفته شد تشکل‌های دانشجویی را وارد این مبحث کردند تا قوه قضائیه را تخریب کنند، جنبش دانشجویی خود تکلیف دارد و هر جا احساس کند بدون واهمه وارد می‌شود.

نماینده اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در پایان گفت: یقین بدانید مطالبه مردمی در زمینه اجرای عدالت در تمام سطوح و مبارزه با مسئولان مفسد از هر جناحی مهمترین وظیفه مردم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204600

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر