5

کواکبیان: جریان بسیار خطرناک انحرافی به دنبال حذف علما و ولایت فقیه است

  • کد خبر : 205
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان بسیار خطرناک انحرافی به دنبال حذف علما و ولایت فقیه است. مناظره‌ای با موضوع «خط امام (ره)» با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز سه‌شنبه در آمفی‌تئاتر […]

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جریان بسیار خطرناک انحرافی به دنبال حذف علما و ولایت فقیه است.

مناظره‌ای با موضوع «خط امام (ره)» با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز سه‌شنبه در آمفی‌تئاتر دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) برگزار شد.

مصطفی کواکبیان در این مناظره و در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در خصوص جریان انحرافی که در دولت نفوذ کرده است، گفت: خطری امروز ما را تهدید می‌کند که آن تفکر مدرن انجمن حجتیه است.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی و در ابتدای پیروزی انقلاب عده‌ای معتقد بودند که هر پرچمی پیش از غیبت امام زمان (عج) برپا شود طاغوت است و این تفکر تفکر اعضای انجمن حجتیه بود اما تفکر مدرن انجمن حجتیه امروز در زرق و برق است اما بسیار خطرناک است و این تفکر همان تفکرات جریان انحرافی است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای ذوالنور و افرادی که حامی تفکر وی هستند پیش از این از آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند اما بحمدالله جنبه اعتقادی آنان در خصوص این جریان انحرافی نفوذ کرده در دولت را دیدیم.

عضو اقلیت مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بنده معتقدم رهبری می‌تواند آزادانه در دوران انتخابات کاندیدای خود را مطرح کند و به صراحت آن را اعلام کند اما مردم به دلخواه خود و آزادانه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و فرد اصلح خود را انتخاب کنند اما به شرطی که متهم نشوند.

کواکبیان تأکید کرد: آقای احمدی‌نژاد در یکی از جلسات خود اعلام داشت که امام زمان لحظه به لحظه ما را مدیریت می‌کند و این نوع تفکر بسیار خطرناک است البته بنده اعتقاد ندارم که احمدی‌نژاد جزء انجمن حجتیه است اما چرا باید این مسائل را مطرح کند که در پاسخ به آن عده‌ای بگویند در کشور گوشت ۱۵ هزار تومان شده است پس چون امام زمان ما را مدیریت می‌کند قیمت گوشت را نیز امام زمان (عج) گران کرده است؟

نماینده مردم سمنان در مجلس اظهار داشت: زمانی که بحث هاله نور مطرح شد و احمدی‌نژاد مدعی شد که با ورود به سازمان ملل متحد هاله‌ای از نور وی را فرا گرفته بود باید این جریان خطرناک را کنترل می‌کردیم و جلوی آن را می‌گرفتیم و در آن زمان باید مقابل رمالان و جنگیر‌ها می‌ایستادیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: اینگونه تفکرات انحرافی بسیار خطرناک است و آینده آن حذف روحانیت، علما و ولایت فقیه است.

وی افزود: متأسفانه آقایان معتقدند که ما مستقیما با امام زمان در ارتباط هستیم و بنابراین با نائب امام زمان کاری نداریم.

کواکبیان خاطرنشان کرد: داماد آقای احمدی نژاد، برادر ایشان و سردار صفوی اکنون اعلام می‌کنند که این جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم هزینه‌های میلیاردی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شناخت ما از انجمن حجته نو جامعه را از این دست مسائل انحرافی می‌رهاند تصریح کرد: زمانی بود که سایت‌های خبری را می‌خواندم و در این سایت‌ها آمده بود برخی‌ها معتقدند که در سفره خود برای امام زمان ظرف غذا می‌گذارند و در آن هنگام به خود می‌گفتم که این سایت‌ها خلاف واقع می‌نویسند اما اکنون که این رمالان و جن‌گیرها پیدا شده‌اند فهمیده‌ام که قضیه از چه قرار است و این موارد واقعیت داشته است.

کواکبیان در پاسخ به سؤال دانشجویی که پرسید اگر امام (ره) در سال ۸۸ در قید حیات بودند چه می‌کردند گفت: اصول و مبانی امام (ره) بر این امر استوار بود که اگر کسی مقابل ولی فقیه بایستد با اندیشه و راه ایشان مخالفت کرده است و فرقی ندارد که در این خصوص کدام جریان بر علیه ولی فقیه بایستد خواه احمدی‌نژاد باشد و خواه غیر از آن.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اگر جریان انحرافی از رمالانی استفاده کرده است که این رمالان در زمان اصلاح‌طلبان نیز به اقداماتی دست زده‌اند پس جرم این جریان انحرافی دو تا می‌شود.

کواکبیان بیان داشت: روز گذشته خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان فرمودند که اصرار ندارم که مجلس از یک طبقه و یک جریان خاص باشد و بنابراین معتقدم اصلاحاتی را که بر مبنای اندیشیده امام باشد می‌پسندم.

نماینده مردم سمنان در مجلس تصریح کرد: بنده معتقدم که هیچ رئیس‌جمهوری تخلف نکرده است چون در راس کار رهبری حضور داشته است.

وی افزود: احمدی‌نژاد جرات عدم پذیرش حکم رهبری را داشت اما آیا خاتمی، هاشمی رفسنجانی و غیره از این دست اقدامات انجام داده‌اند؟

کواکبیان تأکید کرد: احمدی‌نژاد در جلسه‌ای با حضور اصولگرایان در خصوص بحث رهبری گفت: رابطه ما فرزند و پسری است و رابطه ما عاشق و معشوق است اما چطور می‌شود که از حکم رهبری سر باز می‌زند. شما یک نمونه بیاورید که در دوره اصلاحات چندین نامه رد و بدل شود تا یک وزیر بر سر کار بماند اما باز هم رئیس جمهور این وزیر را به جلسه هیئت دولت راه ندهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر